رئيس مجلس خطاب به رسايي:

وقتي به پرونده شما رسيدگي شود، موضوع روشن مي‌شود/ شما بيشتر از همه به مجلس توهين كرديد

رئيس مجلس در پاسخ به اظهارات رسايي در صحن علني مجلس گفت: متاسفم از اينكه بسياري از غائله‌هاي رخ داده در كشور از سوي شما و همين گروه است، اگر اسامي را مي‌خواندند همه چيز مشخص مي‌شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ در آخرين دقايق صحن‌علني امروز (چهارشنبه 16 مردادماه) مجلس؛ حميد رسايي بار ديگر از رئيس مجلس تقاضاي در نظر گرفتن وقتي براي بيان تذکر خود شد ولي علي لاريجاني اين اجازه را به وي نداد از اين رو حميد رسايي با برخواستن از جاي خود به سمت محل استقرار رئيس مجلس رفت و با لحني توهين آميز وي را مورد خطاب قرار داد.

علي لاريجاني در پاسخ به اظهارات رسايي گفت: آقاي رسايي اگر شما انصاف به خرج مي‌داديد و حرمت كميسيون را حفظ مي‌كرديد اكنون اين وضع پيش نمي‌آمد.

وي افزود: لطفا شعار ندهيد، حادثه‌اي رخ داد و كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي زحمت خود را در اين باره كشيده است؛ كميسيون يك مرجع حقوقي است و نظر خود را در اين خصوص داده است.

رئيس مجلس تصريح كرد: چطور شما که در موضوع گزارش فتنه به كسي اجازه صحبت نمي‌داديد و يا حتي در موضوع گزارش فساد سه هزار ميلياردي اجازه اظهار نظر به ديگران نمي‌داديد الان كميسيون را تخريب مي‌كنيد، شما هيچ‌گاه حرف نزديد و فقط از دولت دفاع مي‌كرديد.

وي اظهار داشت: من متاسفم كه شما حالت طلبكاري داريد همين كارهاي شما خلاف قانون است و تكليف شما روشن است و هرجايي كه به نفعتان نيست شعار سر مي‌دهيد.

لاريجاني گفت: من متاسفم كه شما و اين گروه در بسياري از غائله‌هايي كه رخ داده مقصر است، اگر اسامي خوانده مي‌شد متوجه مي‌شديد لذا وقتي كه پرونده شما رسيدگي شود بعدا موضوع روشن مي‌شود شما بيشتر از همه به مجلس توهين كرديد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: لاریجانی ، رسایی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار