در جلسه شورای مرکزی اتحادیه فوتبال

فتح اله زاده: فوتبال بودجه جداگانه می خواهد/ برخي افراد توهم زده اند!

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: مجلس باید بودجه جداگانه ای غیر از ورزش به فوتبال بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فتح اله زاده در جلسه شورای مرکزی اتحادیه فوتبال گفت: مجلس شورای اسلامی باید برای ورزش فوتبال یک بودجه جداگانه تصویب کند چون فوتبال در کشورمان علاقمندان زیادی دارد و هر چقدر که برای فوتبال هزینه شود به سود کشورمان است.

تلویزیون بابت حق پخش به لیگ برتر فوتبال 17 میلیارد تومان می دهد که سهم استقلال از این مقدار پول، یک میلیارد تومان است.

قانونی باید تصویب شود که حق پخش تلویزیونی به طور کامل به باشگاه استقلال اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: استقلال مشکلات مالی زیادی دارد و حق پخش می تواند مشکلات مالی ما را حل کند.

مدیر عامل استقلال در مورد توپ های لیگ برتر تصریح کرد: من متخصص توپ ها نیستم اگر AFC و FIFA این توپ ها را تایید کنند دیگر هیچ ایرادی برای استفاده از این توپ ها در لیگ برتر ما نخواهد بود.

وی ادامه داد: من به رنگ توپ ها اعتراض دارم که رنگ نارنجی توپ ها مختص به فصل زمستان است و نباید این گونه در بازی ها مورد استفاده قرار بگیرد.

فتح اله زاده در مورد استفاده از لباس های مارک آل اشپورت تاکید کرد: بعضی از مربیان که با تولید های وطنی دوست هستند سعی دارند مارک آن اشپورت را زیرسوال ببرند تنها مربی که می تواند در مورد جنس و کیفیت لباس صحبت کند علی دایی است چون دایی خودش تولید کننده است اگر دایی حرفی بزند از نظر من مشکلی ندارد

وی در مورد استفاده لباس های مارک آدیداس به جای آل اشپورت در تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی از بازیکنان به لباس های خود اعتراض داشتند من البسه آدیداس تهیه کردم مارک آل اشپورت به لباس ها زدم ولی باز هم بازیکنان به لباس ها اعتراض داشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد راه اندازی سیستم کارت هواداری همراه اول پرسپولیس اظهار داشت: من ده سال پیش سیستم سامانه پیامکی همراه اول استقلال را راه اندازی کردم ولی زیرساخت ها در کشورمان مهیا نیست به این کار ادامه ندادیم و به مشکل خوردیم.

وی ادامه داد: من کار خوب را تأیید می کنم کارهای اقتصادی رویانیان در پرسپولیس خیلی خوب است و به باشگاه ها کمک می کند که درآمدزایی مناسبی برای فعالیت های خود داشته باشند.

فتح اله زاده اعلام کرد: امروز دوشنبه با وزیر ارتباطات جلسه خواهم داشت طرحی دارم که از نظر اقتصادی به سود باشگاه ها خواهد بود که این طرح ها باید ادامه داشته باشد.

مدیرعامل استقلال در مورد ماندن جواد نکونام در تیم استقلال گفت: بعضی ها می گویند که پول جواد نکونام را از وزارت ورزش گرفتیم ولی آنها توهم زده اند وزارت ورزش اگر مدرکی دارد بیاورند این مسئله را رسانه ای کنند.

فتح اله زاده در پایان در مورد وزیر پیشنهادی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی وزارت ورزش از بدنه ورزش است و حداقل بهتر از کسانی است که در ورزش نبوده و حتی رزومه ورزشي ندارند./آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار