نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.

*قفل گذاری هوشمند - آندروید



LockerPro Lockscreen برروی اندروید شما همانند یه قفل فلزی بزرگ عمل میکند.با نصب برنامه LockerPro Lockscreen v4.4 روی گوشی اندروید خود می توانید تمام یا قسمتی از اندروید خود را محافظت کنید و با یک پانل مدیریت ساده قفل گذاری روی قسمت های مختلف را مدیریت نمایید.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

* پلیر قدرتمند - سیمبیان



پلیر قدرتمند TTPod برای نرم افزار سیمبیان آماده شده است.  اگر به دنبال یک پلیر قدرتمند و خوب برای گوشی های سیمبیانی نوکیا خود هستید ما این پلیر را به شما معرفی میکنیم که علاوه بر قدرت پخش بالا از تمامی پسوند های نمایشی و صوتی حمایت میکند و پوسته ی زیبایی را دارا میباشد.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

* مدیریت فایل - جاوا



مديريت گوشي هاي موبايل كه داراي پلتفرم جاوا هستند توسط نرم افزار Phone Manager 2.01.3كه يك برنامه ساده و كم حجم با امكانات فراوان مي باشد. اين نرم افزار مديريت كاملي را برروي گوشي شما در دسترس قرار مي دهد كه مي توانيد كپي ,حذف,انتقال,ويرايش كنيد و موزيك هاي خود را نيز توسط موزيك پلير خود برنامه اجرا كنيد.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار