اين محصولات زيبايي را دور بريزيد

دانشمندان و پزشكان متخصص پوست و موبه بانواني كه همه ساله ميليون ها ميليون را صرف زيبايي و خريد برخي محصولات زيبايي مي كنند توصيه مي كند تا به جاي غرق شدن در استفاده از اين محصولات بر رژيم غذايي و ورزش سالم تمركز كنند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران انواع ماسك هاي شيميايي كه به گفته سازندگان آن باعث كاهش چين و چروك پوست مي شود در حقيقت كار خاص صورت نمي دهد و تنها باعث باز شدن مولكول هاي كلاژن مي شود در صورتي افراد با استفاده از مرطوب كننده هاي طبيعي مي توانند به همان نتيجه دلخواه اما از راه طبيعي و بدون عارضه دست يابند.

گفتني است: محصولاتي كه باعث تورم لب ها مي شود در حقيقت باعث بروز تروما و يا زخم در محل تزريق مي شود در صورت يكه چين و چروك لب ها معمولا به دلايلي مانند خشكي پوست به خاطر كم آبي بدن و همينطور وجود بيماري هاي قلبي و ساير علل مشابه است كه افراد به جاي استفاده از ترفند هايي براي برطرف ك رن آن مي بايست از راه درمان اين مشكل را برطرف كنند.

لايه برداري هاي شيميايي پوست نيز كه باعث نازك شدن پوست در دراز مدت مي شود افراد مي توانند با استفاده از شستشوي صورت به طور روز مره و بخور صورت به طور بيعي و بدون عارضه انجام دهند تا مقاومت پوست آنها در مقابل نور خورشيد از بين نرود.

كرم هاي ضد چروك و همينطور كرم هاي دور چشم نيز با وجود كارا بودن اما افرد مي توانند با خواب كافي عدم بداخلاقي و اخم و استفاده از عينك آفتابي در نور شديد همينطور استفاده از كرم هاي ضد آفتاب استاندارد به صورت طبيعي مانع از بروز آن شوند.برخي چين و چروك هاي طبيعي كه با افزايش سن ايجاد مي شود باعث زيبايي بيشتر براي افراد سالمند نيز مي گردند و چهره طبيعي به آنها مي بخشند در صورتي كه نابود كردن همه چين و چروك ها باعث ايجاد يك چهره بي روح و مصنوعي در افراد مي شود./ع2

برچسب ها: زیبایی ، پوست ، مرطوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار