فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران هشدار داد

ماجراجویی آمریکا علیه ایران نتیجه‌ای جز بازگشت جنازه سربازان آمریکایی‌ نخواهد داشت + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر آمریکایی‌ها به هر دلیلی دست به کار احمقانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران بزنند، شاهد بازگشت جنازه سربازان آمریکایی‌ به این کشور خواهند بود.

سردار دریادار "علی فدوی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در خصوص خبرپراکنی‌های رسانه‌های غربی مبنی بر ماجراجویی احتمالی آمریکایی‌ها و نیروهای فرامنطقه‌ای پس از سوریه، علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اطمینان می‌دهم که دشمن جرأت هیچ‌گونه ماجراجویی را نخواهد داشت، آمریکایی‌ها در موضع انفعال قرار دارند که این موضع انفعال جرأت هرگونه چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی را از آن‌ها گرفته است، چه برسد به آن‌که بخواهند اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.
 
وی افزود: اگر آمریکایی‌ها به هر دلیلی دست به کار احمقانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران بزنند، مسلماً، در این صورت چیزی که شاهد آن خواهند بود، برگشت ناوهای آمریکایی به آمریکا نخواهد بود، بلکه بازگشت جنازه‌های آمریکایی‌ها به این کشور است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: آمریکایی‌ها در حال حاضر به این موضوع اذعان دارند که در برابر نیروی دریایی سپاه در ابعاد شناوری، جنگ مین و موشک‌های ساحل به دریا در موضع ضعف قرار دارند و این‌ها را به عنوان تهدیدات و آسیب‌پذیری‌های خود که هنوز راهی برای آن‌ها پیدا نکرده‌اند، می‌دانند.
 
دریادار فدوی ادامه داد: آمریکایی‌ها بزرگ‌ترین رزمایش‌ها و تمرینات مقابله با مین را انجام می‌دهند، ولی زمانی که ما با دقت بر آن‌ها نظارت می‌کنیم، می‌بینیم اقداماتی را که انجام می‌دهند نه در شأن ادعایی که به عنوان ابرقدرتی دارند، بلکه در شأن کشورهای کوچک هم نیست، ضمن آن‌که در ابعاد دیگر هم همین‌طور است.
 
وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در شرایط بسیار شکننده و آسیب‌پذیری قرار دارند، گفت: آمریکایی‌ها از راهبرد اقدام و یا حتی تهدید نظامی علیه ایران، به اعمال تحریم روی آورده‌اند و دلیل این تغییر رویکرد این است که آن‌ها اطمینان حاصل کرده‌اند که با اقدام نظامی نمی‌توانند راه به جایی ببرند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: خوی استکباری، خوی ظالمانه و کفر آمریکایی‌ها باعث می‌شود که اگر آن‌ها بتوانند اقدام نظامی علیه کشوری انجام دهند، به اقدامات دیگر که اقداماتی سخیف است روی نیاورند، اما زمانی روی به اقدامات سخیف می‌آورند که مطمئن هستند نمی‌توانند اقدام نظامی انجام دهند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علي بصيري
۱۳:۱۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
همان كه امام ره فرمود امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند درود بر رهبر و برادران سپاه پاسداران وارتش قهرمان
آخرین اخبار