اردبیل/

رقابت 296 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کشور

بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های فرهنگیان کشور با شرکت 296 شرکت‌کننده و با معرفی نفرات منتخب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ دبیر بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در مراسم اختتامیه این جشنواره که  در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره که از چند روز پیش در اردبیل آغاز شده بود با معرفی نفرات اول تا سوم بخش‌های پنج‌گانه به پایان رسید.

ناصر اسحاقی گفت: این جشنواره در 23 رشته قرآنی، ادبی، هنری و بخش نرم‌افزاری برگزار شد که از 29 استان کشور 296 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان حاضر شده بودند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش قرآنی شرکت‌کنندگان نیروهای قوی و توانمندی بودند که در یک ارزیابی نزدیک توانستند در جایگاه‌های مختلف و در رشته قرائت، حفظ، تحقیق، مداحی و... قرار گیرند.

در ادامه این مراسم نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان در سخنانی افزود: امروز فرهنگیان ما مفتخر هستند تا با معارف و مبانی قرآنی نسل آینده را شایسته و کم آسیب تربیت کنند و بکوشند تا برای خود بهترین اندوخته و ذخیره را داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی دادگر گفت: امروز تربیت قرآنی یکی از رویکردهای اصلی و اساسی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان است چرا که ما یقین داریم اگر تربیت قرآنی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی ما ساری و جاری شود به همان نسبت آسیب‌ها و خطرات اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: ما با برگزاری این جشنواره در بخش برادران سعی کردیم تا به اهداف مورد نظرمان در انس و آشنا کردن نسل جوان با مبانی قرآن و عترت به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم که امیدواریم این اهداف محقق شده باشد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.