اردبیل/

جاده‌های شلوغ اردبیل در مسیر برگشت

در حالی آخرین روزهای فصل تابستان در حال گذر است که هزاران گردشگر ورودی به استان اردبیل در حال بازگشت به موطن خود هستند که شلوغی جاده‌ها حکایت از این بازگشت دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ با پایان تعطیلات سه ماهه تابستان در روزهای اخیر شاهد بازگشت مسافران به موطن خود بودیم تا آنها در فرصت کم باقی‌مانده از تابستان، خود را مهیای کار و تلاش و فرزندانشان را آماده حضور در کلاس‌های درس بکنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:در طول تعطیلات تابستانی بیش از هفت میلیون مسافر و گردشگر استان خوش آب و هوا و با طبیعت بکر و زیبای اردبیل را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند تا بعد از روزها استراحت، تفریح و گردش در این ایام پایانی تابستان به شهر و دیارشان برگردند تا با روحیه مضاعفی که از سفر گرفته‌اند در سنگر کار و تلاش و همت جدید به توفیقات بیشتر دست پیدا کنند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل نیز افزود: در مناطق حادثه‌خیز و پرتردد نیروهای ما به شکل پاس پیاده یا خودرویی حاضر هستند تا با هدایت و راهنمایی گردشگران و مسافران آنها را از خطرات احتمالی بر حذر دارند.

معراج ظهیری از مسافران و گردشگران خواست تا زمان برگشت خود را مدیریت کنند و به علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی دقت و توجه لازم را داشته باشند.

وی گفت: انتظار داریم رانندگان از رانندگی در هنگام شب پرهیز کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز در این ایام پرترافیک خودداری کنند تا حادثه‌ای سفر آنها را به تلخ کامی تبدیل نکند.

ظهیری تصریح کرد: ‌اگر زمان برگشت درست و اصولی مدیریت شود نه تنها هیچ اتفاقی نمی‌افتد بلکه شاهد به حداقل رساندن تصادفات و تلفات جاده‌ای می‌باشیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، بازگشت ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.