زنجان/

زنجان قابلیت احداث چند پیست با بهره وری در چهار فصل را دارد

زنجان ظرفیت این را دارد که در آن چند پیست اسکی احداث شود و در چهار فصل سال مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، رئیس فدراسیون اسکی کشور در مجمع انتخابات رئیس هیات اسکی استان با بیان این مطلب گفت: استان زنجان توانایی این را دارد تا بتواند چندین پیست اسکی را با برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا در چهار فصل سال داشته باشد.

ساوه شمشکی افزود: پیست پاپایی زنجان از ظرفیت خوبی برخودار است و توانسته است خدماتی را در راستای توسعه این ورزش ارائه کند که هدف ما این است که علاوه بر این پیست ، پیست اسکی را با استفاده از چمن مصنوعی ایجاد کنیم تا علاقمندان بتوانند در چهار فصل سال بر روی چمن و یا برف اسکی و تیوپ سواری کنند.

وی تصریح کرد: هیات اسکی این استان در تحقق برنامه ها و عملیاتی کردن آنها در کشور پیشرو و موفق بوده است .

رئیس فدراسیون با اشاره به اینکه برای سومین بار ایران میزبان مسابقات اسکی آسیایی جوانان است ادامه داد : این رقابتها اسفند ماه برگزار خواهد شد که فدراسیون در نظر دارد علاوه بر اینکه تیم ملی کشورمان و تیم های البرز و تهران در آن حضور می یابند ، تیمی با ترکیب بازیکنان استانهای دیگر تشکیل دهد و در این رقابتها شرکت کند.

 

ساوه شمشکی در ادامه به رشد و توسعه ورزش اسکی بانوان اشاره  و خاطر نشان کرد:خوشبختانه در بخش بانوان نیز شاهد رشد و ترقی بوده ایم به گونه ای که بانوان کشورمان برای دومین بار به مسابقات برون مرزی "المپیک روسیه" اعزام می شوند/س.

برچسب ها: زنجان ، قابلیت ، احداث ، پیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.