اصفهان/

صعود تیم بسکتبال فولاد ماهان ایران به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا

تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان با شکست تیم دانشگاه اردن در روز پایانی مرحله مقدماتی مسابقات، به عنوان تیم نخست گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان؛سومین دیدار تنها نماینده کشورمان در بیست و چهارمین دوره رقابت های بسکتبال جام باشگاه های آسیا در مصاف حساس و سرنوشت ساز تیم های فولاد ماهان سپاهان و دانشگاه ASU اردن با ترکیب اصلی ماهان با جواد داوری ، اوشین ساهاکیان ، مهدی کامرانی ، حامد حدادی و سانی بچیرویچ دنبال شد. کوارتر اول با نتیجه 31 بر 29 به سود اردن خاتمه یافت. کوارتر دوم با برتری آسمان خراشان ایرانی با حساب 23 بر 22 به سود نماینده ایران به پایان رسید. با شروع کوارتر سوم، شاگردان صادق زاده بازی منطقی و منسجم خویش در نیمه اول را در دستور کار قرار داده و برتری فنی خویش را به حریف اردنی اثبات نمودند.

کوارتر سوم با برتری 28 بر 16 ماهانی ها همراه بود و در نهایت بازی با نتیجه 97 بر 83 به سود بسکتبالیست های ماهان پایان یافت. در این دیدار حامد حدادی با 17 ریباند و کسب 26 امتیاز موثرترین بازیکن لقب گرفت.مهدی کامرانی و سانی بچرویچ نیز به ترتیب با کسب 22 و 21 امتیاز در جایگاه دوم و سوم تاثیرگزارترین بازیکنان جای گرفتند.
ماهانی ها با کسب سه پیروزی در مرحله مقدماتی راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شدند.
گفتنی است ، نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی امروز با دوهوک عراق تیم دوم گروه B دیدار خواهد کرد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
آفرین به این جوانان دلیر و غیور ایرانی