آذربایجان شرقی/

8 طرح سرمایه‌گذاری گردشگری آذربایجان شرقی تصویب شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌ شرقی از بررسی و تصویب هشت طرح مشتمل بر هفت طرح سرمایه‌گذاری و احداث واحدها و تاسیسات گردشگری و یک طرح پژوهشی مطالعاتی گردشگری استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، تراب محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: از میان 11 طرح ارائه شده در این جلسه هشت طرح تصویب و مابقی برای تکمیل پرونده و رفع نواقص به بررسی در جلسات آتی این کارگروه موکول شد.

محمدی منطقه نمونه گردشگری اسب‌فروشان شهرستان سراب را طرحی خواند که محدوده سرمایه‌گذاری در آن پس از طرح به تصویب رسید و افزود: مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگری قلعه دره‌سی کلیبر توسط سازمان ایمیدرو نیز مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه کلیات طرح سرمایه‌گذاری و احداث دهکده گردشگری در اراضی واقع در روستای کندرود شهرستان تبریز، سرمایه‌گذاری و احداث کمپینگ گردشگری در جاده هروی ـ لیقوان تبریز و طرح سرمایه‌گذاری و احداث مجتمع چند منظوره گردشگری رویال هادی‌شهر شهرستان جلفا پس از بررسی تصویب شدند.

دبیر کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طرح سرمایه‌گذاری احداث دهکده گردشگری در اراضی روستای شالقون و طرح سرمایه‌گذاری و احداث مجتمع اقامتی و گردشگری در روستای اردهای هر دو از توابع شهرستان سراب را از دیگر طرح‌های مصوب در این جلسه خواند.

محمدی یادآور شد: طرح پژوهشی بررسی نقش صنعت گردشگری داخلی در تحکیم وفاق ملی و ارتقای امنیت ملی با مطالعه موردی شهروندان کلانشهر تبریز طرحی مطالعاتی بود که پس از بررسی در این جلسه به تصویب رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.