پس از قهرمانی در رقابت‌هاي جهاني مجارستان؛

اعضای تيم ملي كشتي آزاد بامداد امروز به کشورمان بازگشتند

اعضای تيم ملي كشتي آزاد پس از قهرمانی در رقابت‌هاي جهاني 2013 مجارستان، بامداد امروز (جمعه 29 شهریور) به كشورمان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تيم ملي كشتي آزاد كه روزهای 24 تا 27 شهریورماه در رقابت‌هاي جهاني مجارستان شركت كرده بود و با كسب دو مدال طلا توسط حسن رحيمي و رضا يزداني در اوزان 55 و 96 كيلوگرم، یک مدال نقره در وزن 74 کیلوگرم توسط عزت اله اکبری و دو مدال برنز توسط مسعود اسماعيل پور و احسان لشگري در اوزان 60 و 84 كيلوگرم با اقتدار و 46 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

در میان استقبال مسئولین ورزشی و مردم علاقمند به کشتی بامداد جمعه (29شهريورماه) از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد میهن عزیزمان شدند.

محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی معاون سرپرست وزارت ورزش در مراسم استقبال حضور داشتند.

از نکات قابل توجه عدم حضورصالحی امیری سرپرست وزارت ورزش بود که اعضای تیم ملی کشتی آزاد توقع داشتند با توجه به موفقیت تاریخی در مسابقات جهانی 2013 وی در مراسم استقبال کشتی گیران شرکت می کرد.

حسین هدایتی که پیش از اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی ضمن حمایت مالی اعلام کرده بود در صورت موفقیت جوایزی را برای اعضای تیم در نظر خواهد گرفت با فرستادن نماینده خود و اهدای هدیه به قولش عمل کرد.مح/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار