گلايه مظفري از اهالي سينما:

موزه سینمای ایران بدون اسم و عکس مجید مظفری معنا ندارد

مجید مظفری بعد از 11 سال در خصوص روابط نامتعارف میان اهالی سینما دست به افشاگری زد.

"مجید مظفری" که این روزها در سریال "اولین انتخاب" نقش آفرینی می‌کند در خصوص حضور نداشتن در سینما به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از فیلم سگ کشی اهالی سینما ظلم زیادی را در حق من کردند البته جایزه اهمیتی نداشت ولی به گفته خود آنها نقش ماندگاری را ایفا کردم و بعد از سگ کشی هیچ کس از اهالی سینما حتی سراغ مجید مظفری را نگرفت که کجا رفت، حتی انجمن بازیگران نیز یادی از من نکرد.

وی ادامه داد: در هیچ کدام از آنونس های فیلم های سینمایی که برای هفت یا جشنواره ساختند اثری از من نبود درصورتیکه دهه 60تا70 سینمای ایران را نمی توانید بدون مجید مظفری نقد کنید و هیچ کس نمی تواند کارهای مسافران، سایه های هجوم و نفت کش ها را نادیده بگیرد.

وی افزود: برخی از اهالی سینما موزه را فخر می فروشند و حتی یک عکس از مجید مظفری نیز در آن نمی گذارند و باید بدانند موزه سینمای ایران بدون اسم و عکس مجید مظفری معنا ندارد واین سنگینی برخورد در این یازده سال همچنان در دلم باقی است و می خواهم با فیلم هایی که در آینده بازی می کنم جواب خیلی محکمی را بدهم به دوستانی که من را نادیده گرفتند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رقیه تنکابنی
۲۰:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
تو فیلم اولین انتخاب مجید مظفری مثل همه فیلم های دیگش فوق العاده هست فوق العاده . سینما بدون این هنر پیشه توانا بی معنیه
Iran (Islamic Republic of)
كتايون عقيلي
۱۳:۳۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
برنامه ي بسيار قشنگي
آخرین اخبار