کرمان/

دکتر روحانی و دولت یازدهم تا کنون خردمندانه عمل کرده اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:دکتر روحانی و دولت یازدهم تاکنون درکاستن مشکلات معیشتی مردم خردمندانه و با تدبیرعمل کرده اند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگارانِ کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نمازجمعه کرمان با اشاره به عملکرد رییس جمهور خاطرنشان کرد: دکترروحانی فردی با تدبیر و خردمند است و امیدواریم به وعده های خود به مردم جامه عمل بپوشاند.

امام جمعه کرمان در ادامه سخنانش،داشتن عقل ، خرد و تدبير را مهمترين مساله در پذيرفتن مسئوليت دانست و یادآور شد: از ابتدای انقلاب تا کنون مسئولانی در کشور بوده اند که با بی تدبیری،خسارت های بسیار جبران ناپذیری را بر مردم وارد کرده اند.

آیت الله جعفری دربخش دیگری از خطبه های نماز به 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران ونیز آغاز هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: قدرت های عرب و منافقان باعث حمله به کشور ایران شدند که بر اثراین جنگ تحمیلی، هزاران نفر شهید و هزاران نفر دیگر نیز مجروح و اسیر شدند.

وی با تجلیل از رشادت ها و جانفشانیهای نیروهای مسلح در دوران پرافتخار دفاع مقدس بر ضرورت قدردانی از این نیروهای ارزشی و مدافع انقلاب تاکید کرد.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به همراهی منافقان با صدام غاصب در جنگ تحمیلی علیه ایران افزود: باید بسیار خوشحال بود که 50 نفر از سران منافقان کوردل پادگان اشرف به هلاکت رسیدندو تعداد كمي از آنها هم كه فرار كرده اند، اكنون هيچ كشوري حاضر به پذيرش آنها نيست.

وی در ادامه به جنایات وحشیانه گروهک تروریستی منافقین اشاره وخاطرنشان کرد: منافقان جنایتکار بیش از 11000 نفر را در ایران ترور کردند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، رسالت معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت را خطیر دانست و با تأکید بر مسئولیت والدین گفت: والدین باید در رشد و تربیت منظم و عالی فرزندانشان بکوشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.