نظر ترکان در مورد «نرمش قهرمانانه»

مشاور عالی رئیس‌جمهور گفت: تکنیک نرمش قهرمانانه باید به عنوان یک الگوی اسلامی، انقلابی و دینی، چراغ راه دولت و همه مسئولان نظام اسلامی باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛، اکبر ترکان مشاور عالی رییس جمهور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری که موضوع «نرمش قهرمانانه» را در عرصه دیپلماسی مطرح فرمودند، این موضوع را در راستای مواضع عزت بخش و اقتدارآفرین نظام جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و گفت: این همان سیاست و مشی صلح امام حسن(ع) است که از همان ابتدا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و نباید مورد غفلت قرار گیرد و ایشان سالها قبل نیز در کتاب صلح امام حسن(ع) به این موضوع اشاره داشتند.
 
ترکان با بیان اینکه «نرمش قهرمانانه» باید به عنوان یکی از تاکتیک های اصولی، مدنظر دیپلماتهای جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد، تصریح کرد: نرمش قهرمانانه به معنای عقب نشینی در برابر دشمن نیست بلکه یک تاکتیک برای دستیابی به منافع نظام با تکیه بر اصول و ارزشهاست.
 
مشاور رئیس‌جمهور ادامه داد: این سخنان معظم له با محوریت صلح‌دوستی نظام جمهوری اسلامی باید به طور بسیط مورد روشنگری و تبیین قرار گیرد.
 
ترکان افزود: تکنیک نرمش قهرمانانه باید به عنوان یک الگوی اسلامی، انقلابی و دینی، چراغ راه دولت و همه مسئولان نظام اسلامی باشد.
برچسب ها: ترکان ، نرمش ، قهرمانانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار