برگزاری 32 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در مدارس سراسر کشور

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: همزمان باآغاز سال تحصیلی جدید برنامه آماده‌سازی و فضاسازی برای یادآوری و فرهنگ‌سازی دفاع مقدس را درمدارس سراسر کشور برگزارمی شود.

حسین هژبری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: حدود 400 هزار دانش‌آموز در آماده سازی مدارس مشارکت داشتند .
وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس ادامه داد: همزمان با اول مهر شاهد آغاز هفته دفاع مقدس نیز هستیم که بر این اساس 32 برنامه آماده سازی و فضاسازی برای یادآوری و فرهنگ سازی دفاع مقدس را در دست اجرا داریم.
 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه تهران از جمله برنامه‌ها است واین نمایشگاه در آبان ماه در مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد .
هژبری اظهار داشت : نمایشگاه‌های کتاب با 12 هزار عنوان کتاب برگزیده با توجه به جنسیت دانش‌آموزان در سطح مدارس برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: زنگ نماز امسال در مدارس کشور برگزار می‌شود که بر این اساس معلمان و مدیران مدارس همراه با دانش‌آموزان در نماز جماعت حضور می‌یابند .
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : اجرای مجله صوتی در زنگ‌های تفریح دانش‌آموزان موضوعی است که امسال اجرا می‌شود که این مجلات صوتی شامل موسیقی متناسب با سن دانش‌آموز، تواشیح و جملات مذهبی است که اجرای آن در زمان زنگ تفریح موجب رفع خستگی و ایجاد انرژی مثبت می‌شود ودارای پیام ونکته هایی برای دانش آموزان است. /
برچسب ها: برنامه ، مدارس ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار