ايلام/

اجرای 300 برنامه فرهنگی در ایام پاسداشت دفاع مقدس

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از اجرای 300 برنامه متنوع فرهنگی در ایام پاسداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار سید صادق کاکی صبح امروز در نشست با شماری از خبرنگاران اظهار داشت: سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برای پاسداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را تدوین کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از این برنامه‌ها در قالب 300 عنوان برنامه فرهنگی تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور همزمان با سراسر کشور، بازسازی عملیات مرصاد، برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت به مدت هشت شب و در هشت شهرستان بخشی از این برنامه‌هاست.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: اعزام تیم‌های پزشکی به منطق محروم، حضور فرماندهان سپاه در مدارس و برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامههای تدوین شده برای پاسداشت این هفته است.

کاکی با اشاره به اینکه برگزاری نمایش بازسازی عملیات مرصاد در ایلام تصریح کرد: قرار است این نمایش به بازسازی ایثارگری‌های رزمندگان استان ایلام در عملیات غرور آفرین مرصاد بپردازد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایش رزمی از روز 3 مهر ماه و به مدت 4 شب در پارک تفریحی چغاسبز ایلام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان  ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی مردم ایران اسلامی است، ادامه داد: همه به ویژه مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: دوستان و دشمنان هیچگاه دلاورمردی و ایثار ملت ایران اسلامی را در مقطع‌ای حساس به نام دوران دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد.

کاکی تصریح کرد: جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی در طول تاریخ ایران است که یک ذره از خاک آن در دست دشمن باقی نماند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: جلال و شکوه و عظمت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ما مرهون دفاع، صبر مردم و تقدیم هزاران شهید والا مقام است./ج1

برچسب ها: پاسداشت ، مقدس ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.