مهم ترین دستاورد جمعیت هلال احمر:

رضایت مقام معظم رهبری و اعتماد مردم در 4 سال گذشته

رئیس سابق جمعیت هلال احمر گفت: مهم ترین دستاورد جمعیت هلال احمر رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد و اعتماد مردم به این نهاد است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در مراسم تودیع و معارفه روسای جمعیت هلال احمر دکتر ابوالحسن رییس سابق جمعیت هلال احمر با بیان این که مردم و مسئولین در جریان همه ی اقدامات قرار دارد گفت: در این  مدت با اضافه شدن  ردیف های جدید به بودجه و افزایش سه برابری منابع، فعالیت های جمعیت هلال احمر به دلیل زیرساخت های موجود بیشتر از رشد منابع خود پیشرفت داشته است.

فقیه با تمثیل ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر با شروع و تحویل یک سمت به عنوان خدمتگزار بیان داشت: روزه گرفتن در ماه رمضان سخت ،اما لذت بخش است و در عید سعید فطر مردم خوشحال از پذیرش اعمال و عبادات خود شکر گذار خداوند هستند امروز نیز احساس من همچون روزه داری است که بعد از 4 سال خدمت امروز در جشن عید  تکلیف خود، خداوند را شاکر برای توفیق خدمت به مردم هستم.

وی با بیان این که اعتماد مردم مهم ترین دستاورد جمعیت هلال احمر بوده است گفت: ما مرداد های سخت را در هلال احمرا سپری کرده ایم ، مرداد 89 سیل پاکستان، مرداد 90 قحطی سومالی مرداد 91 زلزله آذربایجان و  هر جا که اتفاق افتاد امدادگران ما به سرعت در منطقه حاضر شدند.

وی افزود: رکوردهای کمک های مردمی در این 4 سال شکسته شد و اعتماد مردم و رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد هلال احمر افتخار امروز جمعیت هلال احمر است.

وی با سپاس از همراهی دولت و مجلس تصریح کرد: از تمامی کسانی که کمک و همراهی کردند تا امروز هلال احمر ایران در سطح بین المللی بدرخشد و یکی از  توانمند ترین جمعیت های هلال احمر دنیا شناخته شود تشکر و قدردانی می کنم

وی در پایان خاطر نشان کرد: اطمینان دارم دکتر فرهادی که شخصیتی شناخته شده است رشد و توسعه و ترقی ایجاد شده در جمعیت را ادامه خواهد داد./

برچسب ها: دستاورد ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار