با اهدای لوح به سردار نقدی/

سرلشکر جعفری از عملکرد بسیج در حوزه‌های تربیتی و اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران با اهدای لوحی به رئیس سازمان بسیج مستضعفین از عملکرد بسیج در حوزه‌های تربیتی و اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج،‌ در پایان مجمع فرماندهان سپاه که در تهران برگزار شد، لوح افتخار سازمانی توسط "سرلشکر محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه به دلیل توسعه و تعمیق حلقات صالحین، فعالیت در راستای جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در جشنواره مالک اشتر به رئیس و آحاد فرماندهان، مسئولان و رزمندگان سازمان بسیج مستضعفین اهدا شد.
 
در این لوح آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
لوح افتخار سازمانی
 
اشراف ما که به همه نیروهای مسلح اشراف دارد، در دسته بندی و تقسیم بندی، شما را جزء خوب ها قرار می دهد و می گوید (آن سازمان) خوب است و مشخص هم می‌کند که شما در این بخش جلو رفته‌اید، ... منتهی قانع نیستم، ... می‌گویم باید برویم بالاتر. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
 
رئیس و آحاد فرماندهان، مسئولان و رزمندگان
 
سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، بر اساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف فرماندهی کل سپاه در وضعیت و عملکرد سال 1391، در حوزه ماموریتی به دلیل:
 
* توسعه و تعمیق حلقه های صالحین
 
* سازماندهی و هدایت توان بسیج در امر جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی
 
در جشنواره مالک اشتر (ره) مفتخر به کسب لوح افتخار سازمانی گردیده‌اید.
 
بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک شما پاسداران عزیز و خدوم آن سازمان می باشد. اینجانب بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم.
 
انشاءالله این افتخار در سال های آتی نیز حفظ گردد.
 
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
انتهای پیام/

برچسب ها: لوح ، تقدیر ، سردار ، نقدی ، سرلشکر ، جعفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار