چرخابی: سرخپوشان احساسی بازی کردند/آرش افشین سبک بازیش را باید تغییر دهد

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص برد سپاهان مقابل پرسپولیس در همان دقایق اولیه 10 نفره نمی شد فشار بازی باعث شد که کیفیت بازی پرسپولیس هم پایین بیاید.

حسین چرخابی پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال سپاهانی ها از 10 نفره شدن حریف نهایت استفاده را کردند و بازی را به نفع خود به پایان بردند.

چرخابی در ادامه اظهار داشت: کرانچار از بازی داماش به بعد دست از سیستم 2-4-4 برداشت و در بازی های اخیر با دو سیستم 1-4-1-4 و 1-3-2-4 ترکیب تیمش را می چیند سپاهانی ها در دیدار مقابل پرسپولیس هم 1-3-2-4 بازی کردند و توانستند میانه زمین را از آن خود کنند و سوار بازی باشند.

وی در ادامه بیان کرد: سرخپوشان با انگیزه فراوان آمده بودند تا دست خالی از اصفهان خارج نشدند اتفاقات در فوتبال غیر قابل پیش بینی است و حادثه دقیقه 4 باعث شد که تدابیر و برنامه های علی دایی برای این بازی به هم بریزد پرسپولیسی ها بعد از 10 نفره شدن احساسی بازی کردند و موقعیت های خطرناک کمی در محوطه جریمه سپاهان ایجاد کردند.

چرخابی عنوان کرد: زرد پوشان اصفهان در ضد حملات می توانستند بیشتر گل بزنند اما با بی دقتی توپ هایشان گل نشد.

پیشکسوت سپاهان درباره تعویض های صورت گرفته در این بازی گفت: علی دایی بعد از اخراج حسینی تعویض نکرد اما فشار سپاهان باعث شد که سرمربی پرسپولیس به اجبار نور محمدی را به زمین بفرستند حضور شاکری و نوروزی هم در ادامه بازی برای هجومی کردن تیم بود.

وی در ادامه اظهار داشت: تعویض های کرانچار زیاد جالب نبود تعویض حاج صفی اشتباه بزرگ کرانچار بود آرش افشین هم باید بداند با این سبک بازی به جایی نمی رسد این مهاجم برای ملی پوش شدن باید سبک بازیش را عوض کند وی در طول 10 دقیقه حضورش در زمین مدام خطا می کرد.

چرخابی درباره نبود رضا حقیقی و محمد نوری در این بازی گفت: پرسپولیس با حضور حقیقی فوق العاده هجومی بازی می کند و این بازیکن بازی مؤثری می توانست برای پرسپولیس انجام دهد به هر حال پرسپولیس یک بازیکن خلاق ندارد و تا پاس های تو در خوبی برای مهاجمان بدهد، نوری هم در این بازی نبود تا چند پاس خوب به مهاجمان بدهد.

وی درباره عملکرد خلعتبری در این بازی گفت: خلعتبری احساسی بازی می کرد این بازیکن دوندگی زیادی داشت اما نفعی برای پرسپولیس نداشت به هر حال خلعتبری می خواست یک تنه سرنوشت بازی را رقم بزند.

وی درباره حضور دوباره سپاهان در کورس قهرمانی بیان کرد به نظرم هنوز زود است که در مورد تیمهای در کورس قهرمانی یا سقوط به لیگ دسته یک صحبت کنیم این جدول جابجایی زیادی دارد و تیم فصل دوم برای خیلی از تیم های اتفاقات زیادی رخ می دهد به هر حال تیم های استقلال، پرسپولیس، فولاد و سپاهان مدعیان قهرمانی هستند و شکی در آن نیست.

اول فصل پیش بینی کرده بودم که جباری در هیچ شهری غیر از تهران نمی تواند دوام بیاورد، نوید کیا هم به مانند جباری تحمل حضور در تهران را ندارد و قدر مسلم وی نیز سریع به اصفهان باز می گشت.

چرخابی درباره جدایی رحیمی از تیم سپاهان گفت: رحیمی تفکراتش را نمی توانست در تیم سپاهان اجرا کند به خاطر تعصبی هم که روی سپاهان داشته تصمیم گرفت که از این تیم برود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار