ساری /

مدال آوران كشتي جهان با استقبال گرم وارد جويبار

كشتي گيران مدال آورجويباري كه در مسابقات جهاني كشتي حايز سه مدال رنگارنگ شدند، امروز در آييني با استقبال چشمگير ورزش دوستان زادگاهشان مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مردم ورزش دوست جويبار ساعت ها پيش از حضور مدال آوران شهرستان با حضور در ورودي شهر جويبار، چشم انتظار رضا يزداني ، عزت الله اكبري ،‌‌كميل قاسمي و مسعود اسماعيل پور كشتي گيران قهرمان شهرستان بودند.

جويباري ها شادمان از حضور كشتي گيران مدال آور شهرشان با چراغ هاي روشن خودرو و به صدا در آوردن بوق، ‌مسير شيب آب بندان تا ميدان كشتي به سمت محل برگزاري مراسم استقبال در سالن حاجي زاده را طي كردند.

تيم ملي كشتي ايران با كسب ۴۶ امتياز توانست در چهل و چهارمين دوره پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني سال ۲۰۱۳ بزرگسالان جهان در شهر بوداپست مجارستان به عنوان قهرماني دست يابد.

تيم ملي كشتي آزاد روسيه نيز با كسب دو مدال طلا، سه برنز و ۴۴ امتياز پشت سر تيم ايران قرار گرفت و به مقام نايب قهرماني رسيد.

همچنين تيم هاي گرجستان، اوكراين، آمريكا و هند به ترتيب با ۲۹، ۲۷، ۲۵ و ۲۳ امتياز در رده هاي سوم تا ششم قرار گرفتند و تيم هاي كوبا و مغولستان با امتياز مشترك ۱۹ و ارمنستان و تركيه با امتياز مشترك ۱۸ به ترتيب رده هاي هفتم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

رضا يزداني و حسن رحيمي در وزن هاي ۵۵ و ۹۶ كيلوگرم مدال طلا، عزت الله اكبري در وزن ۷۴ كيلوگرم مدال نقره،‌ مسعود اسماعيل پور و احسان لشكري در وزن هاي ۶۰ و ۸۴ كيلوگرم مدال برنز اين رقابت ها را به دست آوردند.

تيم ملي كشتي آزاد ايران در مسابقه هاي كشتي آزاد قهرماني جهان در سال هاي ۱۹۶۱ در يوكوهاما ژاپن،‌ ۱۹۶۵ منچستر انگليس، ۱۹۹۸ تهران و ۲۰۰۲ تهران به مقام قهرماني رسيده بود/س


برچسب ها: استقبال ، چشمگیر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.