درخشش نمايندگان شطرنج ايران در شهر گوجالي ترکيه

رقابت‌هاي شطرنج قهرماني جوانان جهان با درخشش نمايندگان ايران در نس هتل شهر گوجالي ترکيه پيگيري شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رقابت‌هاي شطرنج قهرماني جوانان جهان با درخشش نمايندگان ايران در نس هتل  شهر گوجالي ترکيه پيگيري شد.

برنامه دور هشتم به شرح زير است:
در دور هشتم در بخش پسران پويا ايدني پس از يک روز استراحت، امروز با ساهاج گرور از هند مسابقه مي‌دهد و احمد اصغرزاده نيز با هينکو دوپلسيس از آفريقاي جنوبي روبرو مي‌شود.

ايدني پيش از اين پکوريکا از مونته نگرو ، دراگوميرسکيو از روماني و راتکوويچ و اينديچ از صربستان را مغلوب کرد و برابر اوزدوور از ترکيه ، دودا از لهستان و اليسيف از روسيه مساوي کرد. اصغرزاده نيز پيش از اين کيليج و کيتير از ترکيه را برد ، با تميزکان از ترکيه مساوي کرد و از کانارک از لهستان ، يوکسل ، باغلان و اويسال از ترکيه شکست خورد.

لازم به ذکر است: در جدول بخش پسران ايدني با 5.5 امتياز و پوئن شکني کمتر در ميان 118 شرکت کننده به رده پنجم جهان صعود کرد و اصغر زاده نيز با 2.5 امتياز و پوئن شکني کمتر در رده 99 قرار دارد.
در اين بخش يو يانگ يي از چين با 6.5 امتياز صدرنشين است و آلکساندر ايپاتوف از ترکيه با 6 و ستورامان از هند با 5.5 امتياز دوم و سوم هستند.

در دور هشتم دختران امروز سارا سادات خادم الشريعه با جووانگ از چين مسابقه مي دهد، ميترا حجازي‌پور با آلکساندرا گورياچکينا از روسيه روبرو مي‌شود و درسا درخشاني با اکاتريني پاوليدو از يونان ديدار مي کند.

گفتني است؛ خادم الشريعه در دورهاي قبلي با آنو از مغولستان و فورتادو و پادميني از هند مساوي کرد و از گونولدن از ترکيه و مونيشا از هند شکست خورد و ابراهيمووا از جمهوري آذربايجان و مارتينس از آرژانتين را برد.حجازي پور پيش از اين راکي از کرواسي ، ايفانوف از لهستان ، ادس از اسلواکي و منگ جي از چين را برد و با قربان بائه وا از ازبکستان و ايمي فا از روسيه مساوي کرد و از مونيشا از هند شکست خورد. درخشاني نيز از کوري از پرو و آرابيدزه از گرجستان شکست خورد و آنجانا از هند ، ويسيوت از ليتواني، شينگيزي از قرقيزستان و کيم فونگ ويتنامي را مغلوب ساخت و با نگوين از ويتنام مساوي کرد.

در پايان خاطر نشان مي‌شود: در جدول بخش دختران ايرينا بولماگا از روماني با 6 امتياز در صدر قرار گرفت و اوليا مدينا از اندونزي و آلينا کاشلينسکايا از روسيه با 5.5 امتياز دوم و سوم هستند. حجازي پور با 5 امتياز و پوئن شکني کمتر در رده دهم قرار دارد و خادم الشريعه و درخشاني با 4.5 امتياز در رده هاي 16 و 17 قرار گرفتند.در بخش دختران 77 شرکت کننده حضور دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار