برگزاری اردوی تیم ملی جوانان؛

میرآخوری 20 بازیکن را دعوت کرد

رحیم میرآخوری سرمربی تیم ملی جوانان، جهت برگزاری دو اردو در تهران و کویت، 20 بازیکن را دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اردوی تیم ملی جوانان از فردا 31 شهریور در مهمانسرای شماره یک کمپ تیم های ملی آغاز می شود و بازیکنان باید ساعت 16 فردا خودشان را به کادر فنی و سرپرستی تیم ملی معرفی کنند.

گفتني است؛ در روزهای دوشنبه و سه شنبه اول و دوم مهرماه 92 تیم ملی جوانان در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تهران تمرین خواهند کرد و بعدازظهر دوشنبه یک بازی دوستانه برای تیم ملی جوانان تدارک دیده شده است.
 
لازم به ذکر است: بامداد چهارشنبه سوم مهرماه تیم ملی برای برگزاری یک اردو ودو بازی دوستانه با تیم ملی جوانان کویت به کویت می رود و تا هفتم مهرماه در کویت خواهد بود. تیم ملی هشتم مهر بازمی گردد و روز نهم مهرماه به کرمان خواهد رفت تا برای برگزاری رقابتهای جوانان آسیا آماده شود. بازیهای مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا از 16 تا 20 مهرماه در کرمان برگزار خواهد شد و ایران با تیم های تاجیکستان، لبنان و عربستان همگروه است.

وحید ذوالقدر، میثم جودکی، ابوالفضل توکلی، پیام نیازمند، مهدی حسین زاده، سیاوش حق نظری، محمد روشندل، آرمین سهرابیان، میلاد سرلک، میثم لباف، بابک عبدالله زاده، علی فتحیان، عبدالرضا زارعی، سعید آقایی، محمدرضا سلیمانی، حسن داداشی، مبین عزتی، بهمن جهان تیغ، ایمان سلیمی و محمد رضا کاوه
برچسب ها: جوانان ، تهران ، روشندل ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار