اراک/

تیم‌های درمانی به مناطق محروم کمیجان اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان از اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، سپاسی در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: تیم‌های درمانی از فردا همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس به منظور ارائه خدمات درمانی رایگان به روستاییان و مناطق محروم در قالب اکیپ‌های درمانی به مناطق از پیش تعیین شده اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم به همت بسیج پزشکان صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان برگزاری مراسم خاطره‌ گویی و محفل انس با شهید و شهادت، برگزاری مسابقات فوتسال جام شهید حسن عزیزی، حضور در نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای گمنام و شهدای روستای سمقاور را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

سپاسی ادامه داد: برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و علمی کردن کشاورزی، برگزاری مسابقات دوچرخه‌ سواری، نواختن زنگ مقاومت و اجرای صبحگاه دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس به رهبری حکیمانه امام راحل حماسه‌ای آفریدند که تمام نقشه‌های پلید دشمنان را نقش بر آب ساخت.

وی خاطر نشان ساخت: دفاع مقدس گنجینه بسیار با ارزشی از افتخارآفرینی‌ها، ایثارگری و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان است که همه قشرهای مختلف جامعه باید در راستای حفظ و نگهداری از این میراث ارزشمند بکوشند.

سپاسی تاکید کرد: حماسه هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان یک میراث بزرگ آیندگان مورد پاسداشت و محافظت قرار گیرد./ز

برچسب ها: درمان ، تیم ، کمیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.