اصفهان/

ثبت رکورد تخليه مواد اوليه در واحد انباشت و برداشت ناحيه آهن سازي فولاد مبارکه

کارکنان واحد انباشت وبرداشت ناحيه آهن سازي فولاد مبارکه با همکاري واحد حمل و نقل موفق به ثبت رکورد جديد تخليه مواد اوليه در يک شيفت 12 ساعته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، رييس گروه فني ناحيه آهن سازي فولاد مبارکه با اعلام اين خبر و با بيان اينکه اين رکورد در هفدهم شهريورماه سال جاري و به وسيله 165 واگن 105 تني بدست آمد افزود: رکورد قبلي تخليه مواد اوليه در اين ناحيه مربوط به 25/8/83 و تخليه 33 هزارو 956 تن معادل 324 واگن در سه نوبت 8 ساعته ايجاد شده بود که با کسب رکورد جديد و معادل سازي آن با نوبت12 ساعته مقدار دو درصد بهبود در تخليه ايجاد شده است.

نعمت ا... عباسي با اشاره به موفقيت در بارگيري و تخليه 60 واگن کنسانتره نرمه درتاريخ 19/6/92 در همين نوبت افزود: دستيابي به اين حجم بارگيري در يک نوبت کاری تاکنون بي سابقه بوده و اين امر باعث بهبود موجودي کنسانتره نرمه قابل برداشت و همچنين جلوگيري از توقف توليد گندله‌سازي شده است.

رييس گروه فني ناحيه آهن سازي تصريح نمود:‌ بخشي از کنسانتره مصرفي توسط کاميون به شرکت حمل شده و در مکاني خارج از پايلهاي کنسانتره قابل مصرف ذخيره مي‌گردد به همين منظور قابل مصرف سازي اين مواد طي فعاليتهاي مضاعف که خارج از وظايف معمول واحدهاي انباشت و برداشت و راه‌آهن داخلي است، اقدام به بارگيري مواد به داخل واگن و تخليه آن مي‌شود که انجام اين عمليات نياز به هماهنگي و برنامه‌ريزي دقيق بين واحدهاي مرتبط دارد./س


برچسب ها: اصفهان ، آهن ، سازی ، فولاد ، مبارکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.