بزرگداشت «قدرت‌الله ایزدی» در جشنواره کودک

بزرگداشت «قدرت‌الله ایزدی» (آقا رشید) بازیگر محبوب اصفهانی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، قدرت‌الله ایزدی معروف به آقا رشید بازیگر اصفهانی است که در بین کودکان و نوجوانان ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است. وی در سال ۱۳۳۵ در شهرستان برخوار و میمه استان اصفهان به دنیا آمد و در سال ۱۳۵۸ به عنوان آموزگار در وزارت آموزش و پرورش استخدام شد. ایزدی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیما وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ اولین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده ‌است.

بنا بر این گزارش، پیش از این نام «شمسی فضل‌الهی»، «غلامرضا آزادی» و «دنیا فنی‌زاده» به عنوان فعالان سینمای کودک در سه دهه گذشته در این بخش اعلام شده بود و با اضافه شدن «قدرت‌الله ایزدی» هنرمند اصفهانی، تاکنون تعداد هنرمندان بخش بزرگداشت به چهار نفر رسیده ‌است.

بیست‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار