شبنم مقدمي در شبكه سحر از دردمندي پريچهر مي گويد

شبنم مقدمي بازيگر سريال تلويزيوني "سقوط يك فرشته" در برنامه "ما و شما" يكشنبه اين هفته شبكه سحر حضور مي يابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مقدمي در اين سريال مناسبتي نقش "پريچهر" را ايفا كرده كه زني جوان و دردمند است و زندگي سخت و پرفراز و نشيبي را در كنار خانواده اش متشكل از فرزند، مادر و برادر سپري مي كند.

شخصيت پريچهر چهره اي تلخ داشته و با واكنش هايي كه از خود نشان مي دهد سعي دارد از جامعه اي كه به او ظلم كرده، انتقام بگيرد. وي نوعي رفتار دوگانه از خود نشان مي دهد يعني گاهي قالب يك زن دردمند را به خود مي گيرد و گاهي آنقدر پرخاشگر مي شود كه به زمين و زمان ناسزا مي گويد.

مجموعه تلويزيوني "سقوط يك فرشته" ماه رمضان امسال هر شب از سيماي كردي شبكه سحر پخش مي شد. اين مجموعه به كارگرداني بهرام بهراميان در 28 قسمت 30 دقيقه اي داستان خانواده حاج حبيب، سارا (دخترش) و فاطمه (دخترخوانده اش) را به تصوير كشيده است. زندگي اين خانواده با ورود پسري به نام نيما و دوستي او با سارا، دستخوش مسايل و مشكلات زيادي مي شود.

"ما و شما" به تهيه كنندگي شراره خرازيان يكشنبه 31 شهريور ماه ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 40 دقيقه به صورت زنده روي آنتن سيماي كردي مي رود.

آزاد ابراهيمي اجراي اين برنامه را بر عهده دارد و محمد محمدي و مصطفي قوامي دستياران تهيه و يحيي اميني گزارشگر اين برنامه هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار