همزمان با هفته دفاع مقدس جشنواره فرهنگی در سنگر مدارس ویژه دانش آموزان منطقه 19

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری جشنواره فرهنگی در سنگر مدارس ویژه دانش آموزان این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید جشنواره فرهنگی در سنگر مدارس ویژه دانش آموزان منطقه 19 برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشنواره فرهنگی در سنگر مدارس ویژه دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان منطقه 19 از اول مهر ماه سال 92 به مدت یک هفته برگزار می شود.

حجت الاسلام جوادی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: با توجه به تقارن ایام بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس جشنواره فرهنگی در سنگر مدارس ویژه دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و با عنوان در سنگر مدارس، اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان این جشنواره از اقدامات اجرایی این طرح است .

حجت الاسلام جوادی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 افزود: برگزاری تورهای گردشگری و تهران گردی بازدید و اعزام دانش آموزان به باغ موزه دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی  و فرهنگی شهرداری منطقه 19 است./ف
برچسب ها: جوادی ، مدارس ، جوایز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار