هشدار پلیس فتا در مورد سایت های شرط بندی

رئيس پليس فتا استان خراسان شمالي هشدار داد: شهروندان مراقب سايت هاي شرط بندي در ليگ فوتبال باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرگردسهيل خاکشور رئيس پليس فتا خراسان شمالي با اعلام اين خبر اظهار داشت:سايت هاي شرط بندي با توجه به اينکه در فضاي سايبر زمينه فعاليت بيشتري دارند در سالهاي اخير رشد چشمگيري داشته اند.
 
وي با اشاره به اينکه اين سايتها معمولا يا از کاربران خود کلاهبرداري مي کنند يا آنها را وارد قماربازي مي کنند ، تصريح کرد: مديران برخي از اين سايت ها با استفاده از روشهایی اقدام به کلاهبرداري کرده و يا وضعيت سایت را به گونه اي رقم مي زنند که افراد مرتبط با خودشان در قرعه کشي ها و شرط بندي ها برنده شوند.
 
رئيس پليس فتا خراسان شمالي در ادامه بيان داشت: عده اي نيز با ايجاد حساب کاربري اقدام به شرط بندي مي کنند که اين موضوع بر اساس ماده هاي 705 ، 708 و 710 قانون مجازات اسلامي از مصاديق قمار است و اين مراکز به عنوان قمارخانه فعاليت مي کنند.
 
سرگردخاکشور افزود: پليس فتا بر اساس ماده 52 قانون جرايم رايانه اي مي تواند با قمارخانه هاي اينترنتي برخورد کند و دست پليس در اين رابطه باز است و امکان رسيدگي وجود دارد.
 
اين مقام انتظامي تاکید کرد: پليس فتا به مردم در خصوص اعتماد نکردن به سايت هاي شرط بندي به ويژه سايت هاي فعال در زمينه فوتبال توصيه مي کند که فعاليت اين سايتها عمدتا به عنوان مصاديق قمار شناخته شده يا پس از مدتي در آنها کلاهبرداري مي شود.
 
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي خراسان شمالي افزود: گردانندگان اين سايت ها طبق قانون مرتکب جرم شده‌اند و پليس با آنها برخورد مي کند.
 
سرگردخاکشور در پايان گفت: از مردم مي خواهيم اگر با چنين سايت هايي روبرو شدند يا تبليغ آن را به صورت پيامک دريافت کردند به آدرس اينترنتي www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما مراجعه کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرط ، پلیس ، فتا ، خاکشور ، حوادث ، هشدار ، اطلاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار