سرویس فون واژه سرویسی دیگر از مخابرات در نمایشگاه تلکام

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات گفت: سرویس فون واژه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی ایران تلکام 2013 ارائه می‌شود.

بیدخام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: فون واژه این امکان را به مشترک می‌دهد تا به جای اعلام شماره تلفن از کلمات استفاده کند که این امر فرد را بی‌نیاز از حفظ شماره تلفن‌ها کرده و بالطبع موجب تسهیل در ارتباطات می‌شود.
وی ادامه داد: متقاضیان این سرویس می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران به آدرس http:/www.tct.ir و شماره تلفن 190 واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس حاصل کرده و نسبت به ثبت‌نام درخواست خود اقدام کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه روی دکمه‌های شماره گیر تمامی گوشی‌ها حروف انگلیسی درج شده می‌توان به جای اعداد در شماره تلفن‌ها از معادل حروفی آنها استفاده کرد و شماره تلفن را به جای اعداد با حروف بیان کرد و کدهای خدماتی (شماره‌های 4 و 5 رقمی مشمول طرح فون واژه) این امکان را برای شرکت‌ها و مؤسسات فراهم می‌کند تا با انتخاب کلمه نام مورد نظر، شماره معادل آن را انتخاب کنند چرا که حفظ و به خاطر سپاری شماره تلفن شرکت‌ها و مؤسسات همواره یکی از معضلات مشتریان است.
بیدخام خاطر نشان کرد: طرح یاد شده در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا با استقبال چشمگیری روبرو بوده و اکثر شرکت‌ها و سازمان‌های صاحب‌نام سعی در استفاده از این سرویس جهت ارائه‌ی کالا، خدمات و برند تجاری خود در بازار رقابتی دارند و این امر به منظور تسهیل ارتباطات مشتریان، گسترش سرویس‌های جدید مخابراتی و تأمین رضایت مشتریان و تحقق جامعه هوشمند اطلاعاتی و ارتباطی صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار