بسترسازي اشتغال مولد با آموزش‌هاي كپسولي

مدير كل آموزش فني و حرفه‌اي استان تهران و گذرهاي مهارتي و آموزش‌هاي كپسولي را فرصتي مناسب به منظور ترويج مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي و ايجاد بستر مناسب براي ايجاد اشتغال مولد خواند.

 "حميدرضا خانپور" در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاري گذرهاي مهارتي و آموزش‌هاي كپسولي فرصتي جهت ترويج مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي و فراهم شدن زمينه‌ي اشتغال مولد و پايدار در جامعه است.
وي در ادامه به نمايشگاه و گذر مهارت صنايع‌دستي كه هم‌اكنون در فرهنگسراي گلستان در حال برگزاري است به عنوان ارائه‌دهنده‌ي يكي از انواع آموزش‌هاي كپسولي موردنياز جامعه اشاره و تصريح كرد: در اين نمايشگاه، گذرهاي مهارتي در رشته‌هاي مختلف صنايع‌دستي از جمله تراش روي فلزات و سوخت نگار چوب ارائه مي‌شود كه علاقه‌مندان مي‌توانند از اين آموزش‌ها بهره‌مند شوند.
مدير كل آموزش فني و حرفه‌اي استان تهران خاطر نشان كرد: مي‌توان با استفاده از فن‌آوري روز در توليدات صنايع‌دستي، با حفظ اصالت‌هاي هنر ملي، حمايت بخش خصوصي و به منظور سرمايه‌گذاري در اين بخش به ويژه براي ايجاد بازارچه‌هاي صنايع‌دستي، سياستگذاري در راستاي آموزش، توليد، بازاريابي و فروش و شركت در نمايشگاه‌هاي داخلي به منظور فراهم كردن فضاي كسب و كار اين رشته، كمك‌هاي قابل‌توجهي داشته باشيم./
برچسب ها: اشتغال ، آموزش ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار