تنها کورسوی امید بوکس روشن می شود؟

در حالی که مسابقات منطقه ای بوکس به نوعی مرهم کوچکی برای جایگزینی لیگ شده بود پس از گذشت روزها هنوز استارت مجدد آن برای مابقی مناطق به بن بست خورده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  بوکس کاملا با واژه ی بی پولی عجین شده است این بی پولی باعث شد تا مسابقات لیگ برگزار نشود مسابقاتی که البته استقبال از آن بیش از 4 یا 5 تیم هم نمی شد.

 مدتی بعد فدراسیون بوکس تصمیم گرفت تا به ناچار مسابقاتی را جایگزین لیگ کند تا به نوعی تیم ها را وادار به برگزاری مسابقات کند این مرهم چیزی نبود جز مسابقات منطقه ای در مسابقات منطقه ای در هر منطقه با تفکیکی که فدراسیون انجام داده بود رقابت های برگزار شد البته این رقابت ها فقط در چند منطقه برگزار  شد و سپس برگزاری مسابقات به تعویق افتاد.

 تعویقی که خیلی طولانی شده و تا به امروز نیز ادامه داشته است البته طبیعی است که در حال حاضر مسئولان مسابقات قهرمانی بوکس بزرگ سالان را مانعی بر سر راه مسابقات منطقه ای می دانند اما آیا پس از این مسابقات کشوری شاهد  استارت ادامه رقابت های بوکس منطقه ای خواهیم بود یا این پروژه نه چندان قدرتمند نیز به بن بست خواهد خورد.

 با این شرایط بی اردویی و بی تمرینی و البته بی مسابقگی باید هم بوکس ما همچنان در جای خود درجا نزند این روزها بوکس مثل روزهای قبل بلاتکلیف است و این بلاتکلیفی فرصت های ما را در این رشته در صحنه مبارزه  اوت خواهد کرد./آق
برچسب ها: بوکس ، بی پولی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.