بدون بليط به جشنواره فيلم كوتاه برويد

شبكه چهار سيما رويدادهاي جشنواره فيلم كوتاه را پوشش مي دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي، سي‌امين دوره جشنواره فيلم كوتاه تهران از تاريخ 22 تا 28 مهر در پرديس سينمايي ملت برگزار مي‌شود و شبكه چهار سيما همزمان با برگزاري آن رويدادهاي اين جشنواره را پوشش مي‌دهد . اين ويژه برنامه در پنج قسمت به صورت زنده به روي آنتن مي‌رود و اولين قسمت آن چهارشنبه (24مهر ماه) ساعت 23 و 15 دقيقه پخش مي‌شود . چهار قسمت از اين برنامه از پرديس سينمايي ملت و آخرين قسمت آن از تالار وحدت محل برگزاري اختتاميه جشنواره به روي آنتن مي‌رود. ويژه برنامه جشنواره فيلم كوتاه در 50 دقيقه با چهار بخش مختلف آماده پخش مي شود.
 
در بخش اول خبرهاي روز جشنواره به اطلاع مخاطبان مي رسد . در بخش دوم با دعوت از مسئولان سازمان سينمايي ، روند توليد فيلم كوتاه در كشور و نحوه برگزاري اين جشنواره بررسي خواهد شد. در بخش سوم با حضور يكي از اعضاي هيات داوران ، درباره فيلم هاي رسيده به جشنواره و محتواي آن‌ها گفت‌وگو مي‌شود.در بخش آخر نيز يكي از فيلم سازان فيلم كوتاه با حضور در برنامه از اثر خود و كيفت جشنواره امسال سخن خواهد گفت.
 
ويژه برنامه جشنواره فيلم كوتاه به كوشش گروه فيلم و نمايش شبكه چهار سيما از روز چهارشنبه به مدت پنج شب به روي آنتن خواهد رفت.
 
گفتني است؛ مجيد اكبر شاهي تهيه كننده اين برنامه است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.