جوابيه جنجالي يك كارگردان؛

فیلم کوتاه داستانی "فاصله های بی دلیل "مال من است

منصوره مير معرب كارگردان اظهارات جنجالي خود را نسبت به فيلم" فاصله هاي بي دليل" بيان كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خبري بامحتوای كذب آقای پیروز کرمی تهیه کننده فیلم کوتاه داستانی ( فاصله های بی دلیل )در تاريخ دوم تير ماه منتشر شد كه اين فيلم كوتاه به کارگردانی اینجانب می باشد .

فیلمی که با تقلب تهیه کننده آقای پیروز کرمی و با جعل نام کارگردان واقعی بر روی انتن برنامه کلاکت از شبکه نمایش رفت . برنامه ای که مخاطبان داخلی و خارجی دارد .

پس از این اتفاق عجیب . تکان دهنده و واقعا کم سابقه به کمترین حق خود بسنده نمودم و  اعتراض نمودم .

بر اساس این اعتراض تهیه کننده محترم برنامه کلاکت موضوع را به مجاری قانونی حواله داد و پرونده این موضوع به انجمن صنفی فیلم کوتاه ارجاع گردید . انجمن صنفی فیلم کوتاه پس از بررسی شواهد واسنادی از جمله شهادت نویسنده فیلمنامه . تصویر بردار و بازیگر فیلم  همچنین شنیدن اظهارات طرفین حکم خود را صادر نمود .

بر اساس این حکم که در نهایت اغماض  صادر گردیده  است فرد جاعل به لغو موقت عضویت محکوم گردید زیرا ایشان با همین تقلب و جعل نام توانسته بود خود را بشکلی  ناحق به عضویت انجمن فیلم کوتاه نیز در آورده و آنان را نیز فریب دهد .

برنامه کلاکت شبکه نمایش  بر اساس این رای به دفاع از مظلوم و حفط شان و منزلت رسانه ملی برآمد  و فیلم وافعی را با تیتراژ اصلی  پخش نمود .


در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران ارجمند برنامه کلاکت شبکه نمایش که نسبت به پیگیری شکایت بنده و پخش مجدد نسخه اصلی و بدون تحریف  فیلم با نام کارگردان واقعی اقدام نمودند  همچنین انجمن فیلم کوتاه که در احقاق حق یک فیلمساز فیلم کوتاه به وظیفه وجدانی و انسانی خود عمل نمود از خداوند بزرگ خواستارم که صداقت و شرافت را سر لوحه اعمال همه ما قرار دهد.

به ما بیش از پیش بیاموزد که انسان  بودن در مرتبه ای بسیار فراتر و مقدم بر هنرمند بودن و فیلمساز شدن است.


منصوره میرمعرب

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۷:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
لطفا موضوعات رو بیشتر کنید ولی کلا خوب بود.