هنوز در استاندارد یورو 2 سال 84 باقی مانده ایم

رئیس پلیس راهور کشور اعلام کرد: هنوز در استاندارد یورو 2 که در سال 84 تعریف شده بود باقی مانده ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار اسکندر مومنی مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ترافیک و رسانه که امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع ترافیک یکی  از دغدغه های جدی همه دولت هاست ،افزود: کشوری نیست با م وضوع و معضل ترافیک دست و پنجه نرم نکند و راه حل آن تنها حضور همگان و رفع این معضل و موضوع عمومی و جهانی است.


وی با تاکید بر این که ترافیک موضوعی نیست که با فرمان یک نفر قابل حل باشد گفت: مردم ،دستگاه‌های مرتبط و دستگهاه‌های اجرای ارکان اساسی آمادگی ترافیک در کشور هستند و اگر هر یک از دستگاه‌های مربوطه مسئولیت شان را بپذیرند و به صورت جمعی برای رفع معضل ترافیک تلاش شود، این موضوع ساماندهی خواهد شد.


رئیس پلیس راهور کشور رسانه ها را پایشگر و منعکس کننده دانست و یاد آور شد: رسانه ها نقش موثری در شفاف سازی افکار عمومی دارند.

سردار مومنی به معضل آلودگی هوا طی ماه های آینده اشاره کرد و اذعان داشت: اواخر آبان ،‌ آذر و دی ماه با پدیده وارونگی هوا مواجه ایم و یکی از رویکرد های ما بایستی توجه به وسایل حمل و نقلی باشد تا مردم را ملزم کنیم وسایل حمل و نقلی خود را به مراکز معاینه فنی ببرند.


رئیس پلیس راهور کشور در خصوص این که هنوز در استاندارد یورو 2 سال 84 باقی مانده ایم اظهار داشت: کاتالیست برروی برخی از خودرو ها نصب شده است که فاقد مبدل هستند که این موضوع کار آیی ندارد و بردن خودرو های دارای کاتالیست و فاقد مبدل به مراکز معاینه فنی چه تاثیری دارد؟


وی تصریح کرد: باید با دقت در برابر خودروهایی که دود می کنند اقدامات لازم انجام شود چرا که در حال حاضر خودرو های وانتی داریم که در صد کیلومتر بیست لیتر سوخت مصرف می ک نند که این میزان مصرف سوخت مغایر با استاندارد مصرف هشت لیتر سوخت است./ف
انتهای‌پیام/

 

برچسب ها: ترافیک ، معضلژ ، مومنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار