وزیرارشاد، طی پیامی درگذشت علامه حاج سید محمد مقدم را تسلیت گفت

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در پیامی درگذشت محدث، محقق و مولف برجسته علوم اسلامی علامه حاج سید محمد مقدم را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفتند.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:  
 
 
برادر ارجمند جناب آقای سید علی مقدم   
 
با نهایت تاسف ضایعه درگذشت والد گرامیتان را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات وبرای جنابعالی و خانواده محترم و عموم بازماندگان صبر و اجـر جزیل مسئلت دارم.  
 
علـی جنتـی  
 
شایان ذکر است علامه سید محمد تقی مقدم از روحانیون فعال مشهد در عرصه های مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در سال 1302 هجری شمسی در سبزوار به دنیا آمد و تحصیلات خود را در حوزه های علمیه نجف اشرف و مشهد مقدس به پاپان رسانید و از محضر آیا عظام حکیم خوئی، فقیه سبزواری، میرزا احمد مدرس، قزوینی و حسینی میلانی بهره گرفت. از این استاد فقید حدود 80 جلد کتاب چاپ گردید که بعضا به بان های عربی ترجمه گردید، ایشان در چندین نوبت عنوان ناشر و مولف نمونه را کسب کرد کتابهای کیفر کردار 10 جلد، راهنمای بهشت 5 جلد، ختوم و اذکار 2 جلد و معراج المومن از جمله تالیفات وی می‌باشد.
 
پیکر مطهر علامه حاج محمد تقی مقدم(زاده) محدث، محقق ومولف برجسته علوم اسلامی، خادم دربار علوی و ملتجی به ارض اقدس رضوی ساعت 9 صبح دوشنبه13 آبان ماهاز مسجد ملاحیدر به سوی حرم منور رضوی تشییع و در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار