۵ تا ۸ آذر؛

چهارمین "نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران"

جدیدترین توانمندی های شرکت های فعال در حوزه صنایع هوایی و فضایی در چهارمین دوره نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران به نمایش گذاشته می شود.

ایرج ابراهیمی، رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرگاران بیان کرد: چهارمین دوره نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی کشور در تاریخ ۵ تا ۸ آذر ماه در محل مصلی تهران با حضور شرکت‌ها، سازمان‌های کلیدی، نهاد‌ها و انجمن‌های فعال در زمینه صنایع هوایی و فضایی برگزارخواهد شد. 

وی افزود: نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی در حوزه‌های صنایع هوایی خصوصی و دولتی خدمات هوایی نظیر خطوط هوایی، شرکت‌های دانش بنیان، مراکز دانشگاهی، شرکت‌های ترویج و توسعه فرهنگ هوانوردی، مسابقات هوایی و دیگر حوزه‌های مربوط توسط اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور برگزار شد. 

وی ضمن اشاره به سیر صعودی حضور شرکت‌های فعال در نمایشگاه، در ادامه افزود: از دستاورد‌های دوره‌های قبلی نمایشگاه می‌توان به تقویت و توسعه ارتباط صنعت دانشگاه، آشنایی شرکت با توانمندی‌های یکدیگر، افزایش سطح همکاری شرکت‌ها در جهت انجام پروژه‌های داخلی و آشنایی مسئولین با توان شرکت‌های داخلی اشاره نمود. 

وی در انتها افزود: این نمایشگاه در سه سال گذشته مورد توجه مسئولان و علاقه‌مندان به این حوزه قرار گرفته است و امسال نیز پذیرای عموم مردم می‌باشد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار