اردبیل/

افزایش 42 درصدی ترانزیت از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: در هفت ماهه امسال ترانزیت کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار 42 درصد افزایش یافته است.

رضا پناهی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: در هفت ماهه امسال 385 هزار و 201 تن کالا با 16 هزار و 646 دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله‌سوار ترانزیت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 42 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی گفت: عمده کالاهای ترانزیت شده شامل مواد سوختی، گازوئیل، بنزین، نفت، مازوت، مصالح ساختمانی و آب معدنی است.

پناهی در خصوص صادرات کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: در هفت ماهه امسال 96 هزار و 661 تن کالا با 4 هزار و 243 دستگاه کامیون به کشور همسایه صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 16 درصد رشد داشته است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 20 هزار و 574 تن با 505 دستگاه کامیون به این پایانه مرزی وارد شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد رشد یافته است.

پناهی همچنین در خصوص تردد ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر نیز افزود: در هفت ماهه امسال بیش از 57 هزار و 342 دستگاه ناوگان از این مرز تردد کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اعلام اینکه پایانه مرزی بیله‌سوار یکی از فعال‌ترین مرز‌ها در سطح کشور است، بیان داشت: در هفت ماهه امسال تعداد 663 هزار و 925 مسافر از این مرز تردد کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 24 درصد رشد یافته است/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیله ، سوار ، ترانزیت ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.