عجیب‌ترین راههای درمانی در دنیا+ تصاویر

گاهی در گوشه و کنار دنیا خبرهایی پزشکی به گوش می‌رسد که افراد با شنیدن آن‌ها حیرت زده می‌شود، اما این شیوه‌های درمانی گاهی بسیار موثر‌تر از درمان‌های معمولی اثرپذیری بیشتری دارند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، شیوه‌های درمانی عجیب و غریب می‌توانند تحولی در پزشکی محسوب شوند و افرادی که از درمان‌های عادی ناامیدند با انجام آنها کمی به زندگی امیدوار شوند.

خوابیدن در تابوت درمانی
در بین افرادی که از مشکلات روحی رنج می‌برند آنها را با حس مرگ روبرو می‌کنند تا با استرس و فشار شدید کنار بیایند این خدمات روان درمانی ویژه‌ای است که به بیماران این فرصت را می‌دهد تا با خوابیدن در تابوت حس مرگ واقعی را تجربه کند و امید به زندگیشان بازگردد.



کرم درمانی
کرم درمانی یکی دیگر از روش‌هایی است که به دنبال آن گردش خون در بدن بیماران تصفیه می‌شود، کرم‌ها زخم‌های دست را ضد عفونی می‌کنند و این جدید‌ترین شیوه ظهور درمانی است و پس از آن کرم‌ها کشته می‌شوند و روند درمان در شخص بهبود می‌یابد.


 
مشت درمانی
در این شیوه درمانی با مشت و سیلی زدن به صورت چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهند و پوست را سفت می‌کند و منافذ پوست را بدون جراحی می‌بندند.



ریل آهن درمانی
این شیوه درمانی یکی از عجیب غریب‌ترین درمان‌ها در اندونزی به شمار می‌آید که در این شیوه درمانی برق عبوری از قطار‌ها بر روی ریل‌ها را به بدن بیماران جریان پیدا می‌کند و پالس‌های جریان برق بیماری‌ را در بدن شخص برطرف می‌کند.
 


زنبور عسل درمانی
عدهٔ بسیاری از مردم هنگامی که زنبور به آنها نزدیک می‌شود، فرار می‌کند اما با بزاق و نیش متعدد زنبور عسل امروزه درد را التیام می‌دهند و جای زخم‌ها و ورم مفاصل را بهبود می‌بخشد.


 
پردرمانی
این شیوه درمانی یک شکنجه برای کسانی محسوب می‌شود که پوست حساسی دارند و این درمان برای سکته مغزی کاربرد بسیار دارد و همزمان توسط دو نفر انجام می‌شود.
 
شمع درمانی
 این فرایند درمانی که نوش حرارتی نامیده می‌شود صدا را نرمال می‌کند و با قرار دادن یک سری شمع در نزدیکی گوش تمام امواج منفی و انرژی‌های منفی را از انسان دور می‌کند و این شیوه درمانی باید در شرایط بهداشتی انجام شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
چقدر جالب بوود.هیجان انگیزه
-
گیسو
۱۳:۱۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
/
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۱۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
كاربر گرامي سلام

نظر شما براي چندمين بار خالي ارسال  شده است دليل حذف ان به اين دليل است
آخرین اخبار