قم/

اعزام 4 داور قمی به دوره ارتقاء داوری بدمینتون کشور

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام چهار داور قمی این رشته به دوره ارتقاء داوری بدمینتون کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، علی پنجه باشی اظهار کرد: همپا و همگام با چهره‌های مستعدی که در رده‌های سنی مختلف هم اکنون در بدمینتون قم فعالیت می‌کنند، داوران و مربیان بدمینتون قم نیز مدارج ترقی و پیشرفت را می‌گذرانند.

وی ادامه داد: ما امروز یک اعزام به رقابت‌های مرحله سوم و پایانی مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور داشتیم و طی آن سه تن از بهترین‌های حال حاضر بدمینتون قم راهی این پیکارها شدند تا برای بدمینتون قم کسب افتخار کنند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: همزمان و هماهنگ با اعزام این سه بدمینتون باز آماده و با انگیزه قم به مرحله پایانی پیکارهای رنکینگ بدمینتون پسران کشور، چهار تن از داوران بدمینتون قم نیز همراه این عزیزان راهی محل برگزاری مسابقات شدند.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی سومین و آخرین مرحله پیکارهای رنکینگ بدمینتون مردان کشور از سوی فدراسیون بدمینتون کشورمان به هیئت بدمینتون استان فارس واگذار شده و بر همین اساس نمایندگان قم برای رقابت با حریفان خود راهی شیراز شدند.

پنجه باشی عنوان داشت: همزمان با برگزاری مرحله سوم و پایانی مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور در شیراز، قرار است با برنامه ریزی کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون دوره ارتقاء داوری از درجه 3 به درجه 2 نیز در این شهر برگزار شود.

وی یاد آور شد: این دوره داوری در حالی برگزار می‌شود که از استان‌های مختلف کشور داورانی دعوت شده‌اند و از قم نیز علیرضا کمالی، امید مقدس زاده، پیمان خداپرست و مجتبی قاسمی زاده حضور دارند و امیدواریم که با موفقیت بازگردند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: خوشبختانه ما در بدمینتون قم علاوه بر بازیکنان مستعد و توانمند، داوران و مربیان بسیار خوبی نیز داریم که مورد اعتماد فدراسیون بدمینتون هستند و هشت نفر از آنها در بخش بانوان امسال قاضی پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور بودند.

وی افزود: امسال نخستین مرحله از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان دختر کشور به مدت دو روز در مهر ماه به میزبانی هیئت بدمینتون قم برگزار شد و هشت بانوی قمی نیز در کنار سایر داوران قضاوت این پیکارها را بر عهده داشتند.

پنجه باشی یاد آور شد: از سوی فدراسیون بدمینتون کشورمان 25 داور در این رقابت‌ها حضور داشتند و از استان قم خانم‌ها فائزه نعمتی، فاطمه روز خوش، ساناز پیرمرادی، مریم باقری نیا، طاهره حسینی، محبوبه نعمتی، اعظم ترکمنی و منصوره سادات حسینی به کار قضاوت پرداختند. رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: برگزاری نخستین رنکینگ بدمینتون کشور در بخش دختران برنامه‌ریزی شده و میزبانی آن به هیئت قم محول شده بود که با توجه به اعتمادی که فدراسیون بدمینتون به ما کرد، سعی در برگزاری مطلوب و شایسته آن داشتیم./س

برچسب ها: قم ، بدمینتون ، داوران قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.