قم/

کتاب «آموزه‌های اخلاقی رفتاری امامان شیعه» منتشر شد

چاپ چهارم کتاب «آموزه‌های اخلاقی رفتاری امامان شیعه» به همت انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، امامان شیعه از جمله راهنمایانی هستند که هدایت بشریت را به عهده دارند و با دلسوزی و تلاش فراوان راه‌های دستیابی به سعادت انسان‌ها را مشخص می‌کنند تا در این مسیر به سعادت ابدی برسند.

سخنان و احادیث امامان میراث ارزشمندی است که برای انسان‌ها به جای مانده است تا افراد با استفاده از آن‌ها بتوانند در مسیر موفقیت قرار گیرند.

این کتاب در راستای تبیین آموزه‌های امامان تالیف شده و تعالیم دینی این امامان را در گستره اخلاق نشان می‌دهد.

کتاب «آموزه‌های اخلاقی رفتاری امامان شیعه» توسط محمدمهدی اشتهاردی در 716 صفحه تالیف شده و چاپ چهارم این کتاب با قیمت 28 هزار تومان به همت انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسید.

چاپ کتاب «مبانی حکومت اسلامی»

لازم است، زمینه بیان بنیان‌ها و مبانی حکومت دینی فراهم شود تا بتوان نظام‌های سیاسی موجود در دنیا را مطالعه کرد و زمینه مناسبی برای درک عناصر این نظام در زمینه ولایت فقیه و حاکمیت ملی ایجاد شود تا نقاط ضعف موجود برای برطرف شدن چالش‌ها و شبهات برطرف شود.

کتاب مبانی حکومت اسلامی دارای بعد آموزشی است و مباحثی در زمینه اسلام و سیاست، حاکمیت و ولایت و فقیهان و حکومت در این کتاب ارائه شده است.

کتاب «مبانی حکومت اسلامی» توسط حسین جوان آراسته در 332 صفحه تالیف شده و اکنون چاپ نهم این کتاب با قیمت 13 هزار تومان به همت انتشارات بوستان کتاب منتشر شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.