ثمینی پور: تیم ملی فوتسال به مصاف تیم حجاب قزوین می‌رود

مدیر تیمهای ملی بانوان از برگزاری یک دیدار دوستانه تیم ملی با تیم حجاب قزوین خبر داد و گفت: بازیهای دوستانه به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در مسابقات پیش رو برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ المیرا ثمینی پور-مدیر تیم های ملی فوتسال بانوان گفت: تمرینات تیم ملی از صبح فردا در آکادمی ملی فوتبال به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در رقابتهای پیش رو برگزار می شود. بر همین اساس طبق اعلام کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان،ملی پوشان روز شنبه شانزدهم آذرماه ساعت 10:00 به مصاف تیم حجاب قزوین می روند.

وی افزود: با برگزاری اردوهای تدارکاتی مداوم و بازیهای دوستانه قصد داریم تا ملی پوشان را به مرز آمادگی رسانده تا بتوانند در دیدارهای پیش رو موفق شوند.

گفتنی است، ملی پوشان از فردا 14 آذرماه در دو نوبت صبح به مدت 2 ساعت از ساعت 10:00 الی 12:00 و بعدازظهر ها به مدت یک ساعت و سی دقیقه از ساعت 16:30 الی 18:00 تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند.

نسیمه غلامی، فهیمه زارعی، سهیلا ملمولی،طاهره مهدی پور از خوزستان،بهناز خیاط،نغمه مرادی،نیلوفر اردلانی،سپیده زرین راد، پریا نوروزی،فرشته کریمی از تهران،نسترن مقیمی از مازندران،فاطمه اعتدادی از قزوین،سارا شیربیگی از خراسان رضوی و اعظم آخوندی نفراتی هستند که از سوی شهرزاد مظفر –سرمربی تیم ملی فوتسال به اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شدند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، بانوان ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار