تازه های تکنولوژی؛

آخرین اخبار از قابلیت های "آیپد 6"

اپل درحال تست آیپد ۶ با صفحه نمایش ۱۳ اینچ و رزولوشن ۲K است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر شما هم جز طرفداران تبلت های شرکت اپل هستید و می خواهید آخرین اخبار را از آیپد جدید این شرکت یا همان آیپد 6 کسب کنید باید به شما بگوییم که شایعات جدید نشان می دهد که کمپانی اپل کار تست آیپد ۱۲.۹ اینچی به همراه رزولوشن ۲K را آغاز کرده است، تبلتی که احتمالا شاهد معرفی آن در نیمه اول سال ۲۰۱۴ خواهیم بود.

iPad mockups

به گفته PadNews، کمپانی Foxconn کار تولید یکی از نمونه های اولیه این تبلت را انجام داده است. گفته می شود که حتی اپل برنامه هایی برای ساخت نسخه ۴K این نوع تبلت نیز دارد. انتظار می رود که آیپد ۶ در ماه آوریل روانه بازار شود. براساس این گزارش نسخه ۴K این تبلت ۱۳ اینچی در حدود ماه اکتبر سال آینده وارد بازار خواهد شد. البته در این زمینه هنوز هیچگونه خبر رسمی از سوی اپل اعلام نشده است. همچنین هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نام این تبلت در دست نیست، عده ای عقیده دارند که این محصول اپل، iPad Maxi نامیده می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامتین نیک مهر
۱۴:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۴
عالیه . بهترین تبلته
Iran (Islamic Republic of)
رامتین نیک مهر
۱۴:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۴
عالیه . بهترین تبلته
Iran (Islamic Republic of)
Saba
۱۳:۴۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
من تا وارد بازار بشه اولين نفرى خواهم بود كه ميخرمش من تا بياد حتما ميخرمش حالا اوه تا سال ديگه ما كه ميريم هلند براى اقامت و در اونجا چون زودتر مياد اولين ايرانى خواهم بود كه ميخرمش هووووووو
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۹:۵۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۲
13 inch عالیه واقعا آرزوی من بود.
آخرین اخبار