اطاعت در در همایش "دانشجو و آینده سیاسی کشور":

نباید فکر کنیم دولت شق‎القمر خواهد کرد/اگر توافق عملی شود کشور از بحران خارج می‌شود

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه وضعیت کشور خوب نیست و نباید فکر کنیم که دولت شق‌القمر خواهد کرد، گفت: باید از سیاست‎های دولت حمایت کنیم و نگاه واقع بینانه و نه آرمانگرایانه داشته باشیم تا از این شرایط گذر کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران جواد اطاعت عضو حزب اعتماد ملی در همایش "دانشجو و آینده سیاسی کشور" که عصر امروز برگزار شد گفت: توافق هسته‌ای توافق مثبتی برای ایران است و تداوم بحث‌های قبلی می‌توانست کشور را به لبه پرتگاه ببرد. 

وی با بیان اینکه سیاست خارجی در اولویت اول حفاظت و حراست از امنیت یک کشور است و به هر قیمتی باید از آن دفاع کرد، افزود: اقتصاد و معیشت مردم در اولویت دوم است و اولویت سوم نیز اهداف آرمانی دراز مدت مانند گسترش فرهنگ و ایدئولوژی اسلامی قرار دارد. 

اطاعت تصریح کرد: حال اگر کشوری اهداف دراز مدت خود را در اولویت اول قرار دهد منافع ملی کشور را قربانی سیاستی کرده که مشخص نیست جواب دهد.

عضو حزب اعتماد ملی با مثبت خواندن توافق ژنو افزود: باید از دولت حمایت کنیم؛ اگر این توافق جنبه عملی به خود بگیرد کشور از شرایط بحرانی خارج خواهد شد و این یک رویکرد واقع بینانه است. 

وی ادامه داد: ایران که یک کشور توسعه یافته است در برابر غول بی شاخ و دم آمریکا مجبور است که رویکرد تعاملی پیش گیرد و مصالح و منافع ملت ایران چنین ایجاب می‌کند.

اطاعت با اشاره به توافق نامه ژنو تصریح کرد: در این توافق نامه حق غنی سازی ایران چندین بار تکرار شده بر فرض اگر امتیازی داده شده منافعی که دنبال می‌کنیم و برای آن دلسوزی می‌کنیم ارزش این کوتاه آمدن را دارد. 

وی با واقع بینانه خواندن رویکرد دولت خاطر نشان کرد: امیدواریم گام‌های بعدی مثبت برداشته شود تا کشور از مخمصه‌ای که دچار آن شده رهایی یابد. 

عضو حزب اعتماد ملی تاکید کرد: باید از سیاست‎های دولت حمایت کنیم و نگاه واقع بینانه و نه آرمانگرایانه داشته باشیم تا از این شرایط  گذر کنیم.

وی با مخاطب قرار دادن دانشجویان ادامه داد: دانشجویان باید لشکر آگاهی بخش برای جامعه باشند و میزگردها و کنفرانس‌های ملی برگزار کنند، چرا که زمانی‌که مردم یک کشور آگاه باشند دولت مردان نیز آگاه خواهند بود البته آگاهی که به عمل می‌انجامد.
 
اطاعت تصریح کرد: شاخص‌های کشور بسیار نگران کننده است و وضعیت کشور وضعیت خوبی نیست و نباید فکر کنیم که دولت شق و القمر خواهد کرد.  

عضو حزب اعتماد ملی در پایان خاطر نشان کرد: تعجب می‌کنم که برخی می‌گویند که دولت در این 100 روز کاری انجام نداد همین که کشور رو به بهبود است جای شکر دارد. 

عضو حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: باید حمایت کنیم تا در گام‌های بعدی بهتر شویم. اگر انتظارات را بالا ببریم سرخورده خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب ، اعتماد ملی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار