بروجردی خطاب به آمریکایی‌ها:

تاسیسات هسته‌ای ایران نه تنها از بین نخواهد رفت بلکه افزایش نیز خواهد یافت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران در آینده گفت: آمریکایی‌ها بدانند هیچ کدام از تاسیسات هسته‌ای ایران در آینده از بین نخواهد رفت بلکه براساس ضرورت‌ها و نیازها افزایش نیز پیدا خواهد کرد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران در آینده به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: آمریکایی‌ها بدانند هیچ کدام از تاسیسات هسته‌ای ایران در آینده از بین نخواهد رفت.

وی افزود: همچنین این تاسیسات نه تنها کاهش نخواهد یافت بلکه براساس ضرورت‌ها و نیازها افزایش نیز پیدا خواهد کرد.

نماینده بروجرد تاکید کرد: اینکه گمان می‌کنند ایران کشوری است که می‌توانند با فشار موجب برچیده شدن برخی از امکانات و توانمندی‌های هسته‌ای این کشور شوند قطعا گمانه‌زنی خطایی است.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در ارتباط با این موضوع ملی و به نمایندگی از طرف ملت بزرگ ایران از دستاوردهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران که محصول تلاش دانشمندان و متخصصین است دفاع خواهد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران نیز چنین اقدامی را انجام نخواهد داد.

اضافه می‌شود، "وندی شرمن" معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی و رئیس تیم مذاکره کننده آمریکا در گروه 1+5 در مصاحبه با شبکه "پی بی اس" در خصوص توافق نهایی ایران و 1+5 متشکل از کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان گفته است آمریکا احتمالاً در توافق نهایی و جامع با ایران در خصوص برنامه هسته‌ای این کشور، به تهران اعمال فشار می‌آورد تا با از بین بردن بخشی از رئاکتور آب سنگین اراک موافقت کند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۱۸:۵۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۲
نیرو گاه اتمی هیچ وقت نباید از حرکت وایسه این نیروگاه نشانه تجلی ایرانه
آخرین اخبار