فضای سبز در میدان مهتدی بازپیرایی شد

عملیات احداث و بازپیرایی فضای سبز در میدان مهتدی با هدف اصلاح منظر شهری و رشد سرانه فضای سبز منطقه خاتمه یافت.

بابک ابوالقاسم پور رئیس اداره فضای سبز منطقه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور کمک به افزایش سرانه فضای سبز، عملیات احداث و بازپیرایی فضای سبز میدان مهتدی به متراژ 4700  مترمربع انجام گرفت.
 
ابولقاسم پور ازکاشت گونه های زرشک، پیروکانتا، کاج تهران، ژونی پروس، برگ نو، کامسی پاریس و  انواع رز  در این میدان خبر داد و افزود: بازپیرایی و احداث فضای سبز در  میدان مهتدی به اصلاح منظر شهری و آراسته سازی آن در این میدان کمک کرد.
 
*اجرای طرح یکسان سازی حصارکشی کارگاهی ساختمان های در حال احدا ث و رفع سد معبر ساختمانی
 
شهردار ناحیه چهار منطقه 13 از اجرای طرح یکسان سازی حصارکشی کارگاهی ساختمان های در حال احدا ث و رفع سد معبر ساختمانی در این ناحیه  خبر داد.
 
بیداد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران هدف از این اقدام را ایجاد آرامش بصری و تسهیل تردد عابرین و وسایط نقلیه در سطح محدوده ناحیه اعلام کرد و افزود:    با توجه به  اجرای دستورالعمل های صادره از سوی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص یکسان سازی حصارکشی کارگاهی ساختمان های در حال احداث و رفع سد معبر ساختمانی و راه روهای سرپوشیده،  اداره شهرسازی ناحیه4 اقدام به حصارکشی کارگاهی ساختمان های در حال احداث و رفع سد معبر ساختمانی و راه روهای سرپوشیده کرد.

وی همچنین با اشاره به طرح جمع آوری آبهای سطحی با برنامه ریزی و کار اکیپ های مختلف در ناحیه4 تصریح کرد: با توجه به ابلاغ طرح جمع آوری آبهای سطحی در سطح نواحی از سوی معاونت فنی و عمران شهرداری تهران این طرح در ناحیه4 پس از 50روز برنامه ریزی و کار اکیپ های مختلف به انجام رسید.
 
شهردار ناحیه چهار ادامه داد:  با توجه به ضرورت رفع نقص وتجمع آب و آبگیر در سطح ناحیه در 17 نقطه تعین شده و مورد نظر از سوی اداره فنی و عمران ناحیه در طی سه مرحله کاری در مجموع بالغ بر 200 متر مربع حجم کار صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه عوامل غیر مجاز تفکیک زباله از سطح ناحیه جمع آوری شد خاطر نشان کرد: جمع آوری چندین مورد از عوامل غیر مجاز و محل های دپو درسطح محدوده ناحیه 4 انجام شد.
 

برچسب ها: میدان ، مهتدی ، سیز ، منظر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار