ابزاری کاربردی برای رایانه شما؛

پاک سازی و "بهینه سازی ویندو"ز با CCleaner + دانلود

نرم افزار CCleaner یک ابزار همه کاره است که می تواند فایل های بدرد نخور را حذف کند یا به عنوان عیب یابی و رفع عیب رجیستری برای سیستم شما عمل کند، همچنین این نرم‌افزار قبلا از پاک کردن برنامه از آن نسخه پشتیبان تهیه می کند تا در صورت نیاز سریع و آسان برنامه پاک شده را بازیابی کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بدرد نخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می کند. این نرم افزار می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player به صورت خودسرانه عمل نمی کند که باعث از دست دادن اطلاعات شوید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید به دنبال حذف کدام دسته از فایل ها و اطلاعات هستید.


البته کار CCleaner به اینجا ختم نمی شود، برای عیب یابی و رفع عیب رجیستری، نیاز چندانی به برنامه های پرحجم ندارید چرا که این نرم افزار باهوش و آرام می تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایراد های آن را رفع کند. در این کار نیز ریسک نمی کند تا مانند برخی برنامه ها شما را در دردسر بیندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و می توانید مشخص کنید چه قسمت هایی از رجیستری عیب یابی گردند.

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

               

در قسمت Tools این نرم افزار نیز یک Uninstaller تعبیه شده که همان کار Add or Remove Programs ویندوز را انجام می دهد، می توانید به آسانی برنامه های اضافی را از روی سیستم خود پاک کنید. و نیز یک StartUp برای کنترل برنامه هایی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا می شوند و Ram سیستم را در بیشتر موارد، بی جهت اشغال می کنند.

  مشخصات
  حجم: 4.52 مگابایت
  نسخه: 4.09.4471 Pro
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز:

  راهنمای نصب
  1- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی و سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.(در ویندوز هفت برای اجرای صحیح Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید).
  2- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت زمانی از آن استفاده کنید.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۲:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
با سلام
لطفا آموزش کار با این برنامه رو هم قرار بدین
آموزش پاک کردن حافظه کش رو هم قرار بدین
ممنون
آخرین اخبار