ولایتی در جمع خبرنگاران:

ایران همچنان طالب مذاکره است/ مردم خاطرجمع باشند انرژی هسته‌ای را از دست نخواهیم داد

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: مردم خاطرجمع باشند انرژی هسته‌ای را که به دست آورده‌ایم به هیچ عنوان از دست نخواهیم داد ولو اینکه دیگران به ما فشار بیاورند اما ما همچنان طالب مذاکره هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "علی اکبر ولایتی" رئیس بیمارستان مسیح دانشوری صبح امروز پس از بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از این بیمارستان در جمع خبرنگاران، گفت: بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از بیمارستان مسیح دانشوری نشان می‌دهد که انرژی هسته‌ای بخش مهمی از زندگی بشر است و نیازمندی‌های روز افزونی به انرژی هسته‌ای وجود دارد.

وی تصریح کرد: ما در حوزه‌های تشخیص بیماری‌های سرطان، قلبی و مغزی نیازمند به دستگاه پتپیتی هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در گذشته کسانی که به پتپیتی نیاز داشتند به دبی، ابوظبی و ترکیه می‌رفتند و هزینه‌های بسیاری را متحمل می‌شدند که گاهی وقت‌ها با پاسخ‌های نادرست روبرو می‌شدند اما و بیماران ما می‌توانند با چنین دستگاهی امروز در داخل کشور درمان شوند.

وی ادامه داد: ما نباید محتاج بیگانه باشیم و باید دستگاه‌هایی را که قبلا از خارج می‌آمد خودمان تولید کنیم.

ولایتی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای با 500 رشته صنعتی و فناوری در کشور مرتبط است افزود: دیگران می‌خواهند که ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست پیدا نکند اما گزارش‌های آژانس‌های بین‌المللی انرژی هسته‌ای می‌گوید ایران به دنبال ساخت سلاح نیست چراکه در این زمینه هم مقام معظم رهبری فتوا داده و همین که کلیه اقدامات ایران زیر نظر دوربین‌های سازمان‌های بین‌المللی انجام می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مردم خاطرجمع باشند انرژی هسته‌ای را که به دست آورده‌ایم به هیچ عنوان از دست نخواهیم داد ولو اینکه دیگران به ما فشار بیاورند اما ما همچنان طالب مذاکره هستیم.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری افزود: مذاکره‌کنندگان ایران با پشتوانه‌ای که دارند می‌توانند قدم‌های بعدی مذاکرات را که در آینده در ژنو و یا هرجای دیگری که می‌خواهد برگزار شود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ولایتی ، رئیس ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۳ دی ۱۳۹۲
انرژی هسته ای را از دست نخواهیم داد؟؟؟
واقعا چه خبری خوبی دادی.
آخرین اخبار