سلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گناه سران فتنه مثنوی 70 من کاغذ لازم دارد/ آنها صورت انقلاب را خراشیدند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برشماری جرم و گناه سران فتنه مثنوی 70 من کاغذ لازم دارد، تهمت تقلب به کشور بزرگترین جرم یک کاندیدا پس از انتخابات است، که در همه کشورهای جهان به عنوان یک جرم بزرگ تقلی می‌شود.

محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر " اردشیرامیرارجمند" (مشاور ارشد موسوی) مبنی بر رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: امیرارجمند عنصری خیانتکار و شناخته شده‌ای است که از ترس اعتراض مردم به کشور فرانسه متواری شده و عددی نیست که ارزش پاسخگویی داشته باشد.  
 
وی با اشاره به جرم‌هایی که سران فتنه در سال 88 انجام دادند، اضافه کرد: برشماری جرم و گناه سران فتنه مثنوی 70 من کاغذ لازم دارد، تهمت تقلب به کشور بزرگترین جرم یک کاندیدا پس از انتخابات است، که در همه کشورهای جهان به عنوان یک جرم بزرگ تقلی می‌شود.   
 
وی با بیان این که دعوت مردم به خیابان به صورت غیرقانونی گناه دیگر این سران فتنه است، تصریح کرد: موسوی حدود 20 بیانیه پس از انتخابات دارد که متن آن دروغگویی و تحریک‌آمیز است.

سلیمانی گفت: این بیانیه‌ها هم بعد امنیتی و هم جنبه براندازی نظام دارد، که کلمه به کلمه و جمله به جمله آن جرم است و  با امضای موسوی سندیت پیدا می‌کند.   
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به خسارات مالی و جانی آشوب‌گران خیابانی در سال 88 ، تصریح کرد: تعدادی از مردم به صورت مشکوک و تعدادی از بسیجیان کشته و به شهادت رسیدند که طبیعتا جرم و اتهام آن‌ها مستقیما به سران فتنه برمی‌گردد چرا که آن‌ها مسبب اصلی بوده و این اقدامات را فرماندهی کردند.   
 
وی ادامه داد: آتش سوزی‌های شهر تهران خسارت به بانک‌ها و مغازه‌ها، خسارت به اموال مردم قابل محاسبه است و جرم آن منسوب به سران فتنه است.
 
سلیمانی خسارت به استقلال و جمهوریت اسلامی کشور را گناه دیگر سران فتنه برشمرد و افزود: این خسارت مادی_معنوی است که بزرگ و غیرقابل محاسبه است، دشمنان انقلاب اسلامی پس از این جریان از فتنه و سران آن دفاع کرده و آن‌ها را در ایجاد آشوب تشویق کردند که جرم سیاسی بزرگی است.   
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید براینکه هر یک از این جرم‌ها اگر در کشور دیگری صورت می‌گرفت مجازاتی کمتر از اعدام نداشت، گفت: ما از زاویه منطقی قضیه را نگاه می‌کنیم؛ خدشه‌ای که بر حیثیت انقلاب وارد و چنگی که به صورت انقلاب زده شد و آن را خراشید، همچنین اختلاف و شکافی که در بدنه اجتماعی جامعه توسط سران فتنه ایجاد شد، بسیار قابل توجه است.   
 
سلیمانی با بیان این که سران فتنه با بزرگ منشی مردم، رهبر عزیز انقلاب و رافت اسلامی مواجه شدند، افزود: نظام اسلامی فرصتی دوباره به آن‌ها داده است و این فرصت با توجه به خدمات گذشته آن‌هاست که شاید توبه کرده و اظهار ندامت کنند.
 
وی بزرگترین فرصت نظام به سران فتنه را محدودیت آن‌ها دانست و ابراز داشت: اخیرا امام جمعه اردبیل اعلام کرد که آن‌ها از آب گرم سرعین استفاده می‌کنند که در نوع خود خدمت بزرگی است.  
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به گروه‌ها و فعالان سیاسی داخل که از آزادی سران فتنه دفاع می‌کنند، خاطر نشان کرد: این افراد جزو گروه‌های سیاسی منحله هستند و اگر می‌بینید از رفع حصر صحبت می‌کنند به این دلیل است که خود در جریان فتنه به نوعی دخیل بودند، و محکومیتشان اجرا شده است. 
 
گفتنی است؛ اردشیر امیرارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود.  
 
عضو گروهک تروریستی منافقین، خواستار شده که این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پیگیری آن و پیدا کردن روش‌های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند.  
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار