3/ حجت الله ایوبی در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره مردم عمار تاکید کرد

سینمای انقلاب و دینی سخن اصلی مردم ایران/ سینمای دینی راه آشتی سینما و مردم

رئیس سازمان سینمایی گفت: سینمای دینی سخن اصلی مردم ایران است که نزدیک به چهار دهه با عظمت مردم مسلمان و انقلاب ایران به جهان خسته از مدرنیزه و مادیات اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار امروز، جمعه 13 دی ماه در ساعت 18 با حضور "حجت الله ایوبی" (رئیس سازمان سینمایی)، حبیب ایل بیگی (مدیر عامل انجمن سینمای جوان)، "نادر طالب‌زاده" (دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار)، وحید جلیلی، محمد احسانی (معاون آثار سینمایی و سمعی بصری سازمان سینمایی)، محمدرضا عباسیان، احمد شاکری، محمدباقر قهرمانی، شفیع‌آقامحمدیان، سلیم غفوری، ناصر هاشم‌زاده، محمدتقی فهیم، محمدرسول صادقی و  خانواده شهدا در سینما فلسطین تهران آغاز شد.

حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی در این مراسم گفت: چهار دوره این جشنواره بی ریا و مردمی برگزار شد و به نظرم سینمایی موفق است که که زبان مردم باشد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری«سینما زبانی است برای تکلم و گفتگو».

وی در ادامه گفت: خوشحالم که ملت ایران به این زبان به صراحت سخن می‌گویند و حرف دلشان را با این زبان می‌گویند.

رئیس سازمان سینمایی در ادامه تصریح کرد: سینمای انقلاب و دینی یعنی سخن اصلی مردم ایران و راه آشتی سینما و مردم است.

ایوبی تصریح کرد: سینمای دینی سخن اصلی مردم ایران است که نزدیک به چهار دهه با عظمت مردم مسلمان و انقلاب ایران به جهان خسته از مدرنیزه و مادیات اعلام شد.

وی سینمای ایران را پرافتخار دانست و گفت: سینمای ایران فرزند انقلاب اسلامی و کلیت سینمای ایران در راستای همین هدف است و امیدوارم پیام اصلی صلح و دوستی را به جهانیان برساند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.