مدیرعامل شرکت پارس مینو خبر داد:

"تولید" 11 نوع "شکلات" جدید در شرکت‌ مینو/"صادرات شکلات" به افغانستان، امارات و آسیای مرکزی

مدیرعامل شرکت پارس مینو گفت: در فاز اول یازده نوع شکلات جدید با نام تجاری "رتیا" در این شرکت تولید و روانه بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، طاهره سخت‌باز مدیرعامل شرکت صنعتی پارس مینو امروز در مراسم افتتاح بزرگترین خط تولید شکلات اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این خط معرفی محصولات جدید، ایجاد تنوع در سبد مصرفی مشتریان، ایجاد خودباوری، ایجاد محصول متناسب با نیاز گروه‌های خاص جامعه و همچنین تقویت برند مینو در جامعه است.

وی افزود: در فاز اول یازده نوع شکلات جدید با نام تجاری "رتیا" در این شرکت تولید و روانه بازار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تعویض قالب و تنظیمات جزئی امکان تولید انواع شکلات بر روی این خط وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پارس مینو به میزان مصرف شکلات در کشورها‌ی اروپایی و ایران اظهار داشت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود سرانه مصرف شکلات در کشورهای‌ اروپایی حدود 14 کیلوگرم که این رقم در ایران بین 1 تا 1.5 کیلو  است.

سخت‌باز تصریح کرد: با احتساب این آمار می‌توان نتیجه گرفت که با توجه به وجود مزایای تغذیه‌ای مناسب در شکلات، صنعت شیرینی و شکلات ایران برای افزایش ظرفیت تولید جای پیشرفت زیادی دارد.

به گفته وی با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک شکلات‌های ویژه‌ای برای گروه‌های خاص جامعه از جمله افراد دیابتی و ورزشکاران تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پارس مینو به بازارهای هدف این شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر محصولات این شرکت به افغانستان، امارات متحده عربی و کشورهای آسیای مرکزی صادر می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، به دنبال توسعه صادرات و کسب سهم بیشتر از بازارهای منطقه و جهان هستیم.

گفتنی است اشکال مختلفی که در فاز اول به بازار عرضه می‌شود شکلات‌های توپی و تخم‌مرغی با دسته‌بندی‌های دوسر پیچ استندی، دویپک و پذیرایی و تابلت‌های 100 گرمی، 25 گرمی و 5 گرمی در بسته‌بندی‌های جعبه‌ای و پیلوپک است که در طعم‌ها و با مغزی‌های شیری، تلخ، فندقی و قهوه (کاپوچینو) تولید و عرضه می‌شود.

گفتنی است، مراسم افتتاح این خط تولید با حضور  نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس و صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اسحاقزاده
۱۹:۵۰ ۲۷ دی ۱۳۹۶
باسلام!
خدمت شما عرض نمايم كه مقدارى شكلات در هر هفته با بسته بندى هاى خيلي شكيل وزيبا ( كادويي) با قيمت مناسب از طريق فرودگاه براى يكى از كشور ها مورد نياز است.
آخرین اخبار